Biogas Poland 2025 950
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Naga prawda o polskim handlu

5 stycznia 2016
"Tajemniczy klienci" z wywodzącej się ze Szwecji firmy Daymaker, którzy zbadali obsługę klientów w sklepach 125 sieci z 18 branż w Polsce, nie byli zachwyceni. Do zachodniej Europy wciąż nam daleko - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Nadal ponad połowa klientów nie jest witana w sklepie, a jeszcze rzadziej sprzedawca nawiązuje z nimi aktywny kontakt. Tymczasem, jak wykazały badania tej firmy w Szwecji, sklepy z najlepszą obsługą sprzedają 40 proc. więcej od najgorszych.

W indeksie stworzonym przez Daymakera najlepiej wypadają salony jubilerskie i placówki operatorów telefonicznych. Najgorsze notowania miały sklepy o największej powierzchni, m.in. z materiałami budowlanymi czy dla dzieci.



POWIĄZANE

Dzierżawy państwowej ziemi: od lat ten sam scenariusz. Nowy minister, stare obie...

21 sierpnia Komisja Europejska opublikowała wspólne oświadczenie w sprawie ram p...

Sztuczna inteligencja już teraz towarzyszy nam na każdym kroku: od wyszukiwarek ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę