OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Niemcy także promują owoce i warzywa

27 sierpnia 2012
FAMMU/FAPA podała, że nowe hasło kampanii to "Frische ist Leben". Przede wszystkim nowa akcja promocyjna skupia się na kampanii bilboardowej współfinansowanej tym razem przez trzech uczestników w trzech różnych państw: niemieckiej organizacji producentów BVEO oraz DHFV, belgijskiej organizacji VLAM, oraz holenderskiej Agencji ds. Owoców i Warzyw.
Nowa kampania jest jak zawsze dofinansowana ze środków unijnych - Komisji Europejskiej, a główny nacisk położony zostanie na wspieranie wysokiej jakości niemieckich, świeżych produktów ogrodnictwa. Kampania plakatowa rusza obecnie wokoło 900 miejscowościach na terenie całych Niemiec.



POWIĄZANE

W związku w rozpoczynającym się wiosennym redykiem owiec na terenach Polski połu...

Ukraińska kukurydza traci konkurencyjność cenową na rynku światowym – informuję ...

8 maja Parlament Europejski w pierwszym czytaniu przyjął przedłużenie zawieszeni...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę