Pierwsze e-urzędy

27 kwietnia 2005

Lepsza kontrola terminów realizacji spraw obywateli, a także łatwiejszy dostęp do składanych w urzędzie dokumentów - to tylko część ułatwień, jakie uzyskali petenci Urzędu Miasta Chorzów. W poniedziałek urząd wprowadził elektroniczny system zarządzania dokumentami.

Zadaniem systemu jest usprawnienie pracy urzędu i obsługi obywateli poprzez przyspieszenie obiegu dokumentów, ułatwienie dostępu do nich, a także automatyzację procesów związanych z administracją wewnętrzną.

Z systemu korzystać będą pracownicy urzędu we wszystkich wydziałach, w sumie ok. 250 osób ? poinformowała PAP zastępca naczelnika Wydziału Organizacyjno-Prawnego i Kadr Urzędu Miasta Chorzów, Jolanta Sopniewska. Liczymy, że pomoże nam to w podnoszeniu jakości obsługi mieszkańców –  dodała Sopniewska.


POWIĄZANE

Zmiana dyrektywy w sprawie zrównoważonego stosowania środków ochrony roślin(SU -...

22 czerwca 2022r. Komisja Europejska przyjęła pionierskie wnioski mające na celu...

W Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi odbyło się spotkanie konsultacyjne wicep...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę