A_BIO_AGRO_950

Polacy częściej wybierają rodzime produkty

28 maja 2004

Prawie trzykrotnie wzrosła liczba konsumentów wybierających polskie produkty. W lutym tego roku 5 procent klientów kupowało to, co polskie, w maju ich liczba wzrosła do ponad 13 procent.

Wynik, który udało nam się osiągnąć, to dowód na to, że działania marketingowe realnie przekładają się na gospodarkę –  powiedział Jacek Sadowski dyrektor generalny agencji DEMO, pomysłodawcy kampanii "Kupując polskie produkty dajesz pracę". Wystarczyło półtora miesiąca konkretnych, dobrze przygotowanych działań, aby odsetek patriotów konsumenckich zwiększył się prawie trzykrotnie – dodał.

Kampania "Kupując polskie produkty dajesz pracę" odbyła się w marcu i kwietniu. Do kampanii przyłączyło się 70 ogólnopolskich i regionalnych mediów, w tym wszystkie liczące się stacje telewizyjne i radiowe.


POWIĄZANE

Pan Grzeogorza Jedamski, rolnik emeryt od kilku lat zabiego o sprawiedliwą wysok...

Chaber bławatek (Centaurea cyanus L.), nazywany potocznie bławatkiem, to jeden z...

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę