A_TSW_2026_950

Polityka promocji Unii Europejskiej

5 stycznia 2016
Copa – Cogeca jest  zadowolona z rozmów unijnych ministrów rolnictwa na temat nowych propozycji Komisji Europejskiej odnośnie reformy unijnej polityki promocji, podkreślając, że dzięki niej europejskie produkty rolne są rozpoznawane w Europie i na świecie.
- W kontekście aktualnych dwustronnych negocjacji handlowych, jak np. negocjacje między UEi USA, które pozwolą na otwarcie amerykańskich rynków na importy z UE, niezmiernie ważne jest zintensyfikowanie działań promocyjnych na tych rynkach, by uświadomić tamtejszym konsumentom, jak różnorodne są unijne produkty oraz przypomnieć im o ich wysokiej jakości. Cieszymy się, że zgodnie z propozycją, instrumenty promocji obejmą zarówno rynek wewnętrzny jak i zewnętrzny. Ponadto wniosek ten w dużym stopniu uprości procedury administracyjne oraz ograniczy biurokrację w sektorze. Chcemy, aby wykaz produktów objętych europejską polityką
promocji zawierał jedynie produkty rolne i artykuły spożywcze objęte europejskimi systemami jakości oraz aby organizacje producentów, jak np. spółdzielnie mogły z niej korzystać. Będziemy ściśle współpracować z instytucjami, aby europejska strategia w zakresie promocji odpowiadała potrzebom naszego sektora – mówi Christian Pe?s, przewodniczący Cogeca.



POWIĄZANE

Węgry od ponad dwóch dekad konsekwentnie utrzymują status kraju wolnego od GMO. ...

Biotechnologia w Turcji: prawo, bariery i perspektywy Od ponad dekady Turcja utr...

Hiszpania od ponad dwóch dekad jest największym producentem roślin genetycznie m...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę