Redakcja HANDLU, największego dwutygodnika branży FMCG w Polsce, już po raz siódmy ogłosiła wyniki plebiscytu HIT HANDLU. Jego celem jest wyłonienie najlepszego nowego produktu z branży FMCG w danym roku. W tym roku w kategorii kawa, herbata, kakao tytuł HIT HANDLU otrzymała kawa Prima Guaranesa.
Jurorami w konkursie są czytelnicy dwutygodnika "Handel" (przedstawiciele kadry zarządzającej polskich i zagranicznych sieci handlowych, kierownicy i właściciele dużych obiektów handlowych). Kierowali się oni takimi czynnikami jak wielkość i dynamika wzrostu sprzedaży, wsparcie reklamowe i promocyjne, znajomość marki wśród konsumentów oraz innowacyjność. Wyniki siódmej edycji zostały ogłoszone podczas targów IFE Poland w Warszawie na podstawie przysłanych do redakcji ankiet. Wybór produktów obejmował nowości wprowadzone do sprzedaży w okresie od lutego 2005 roku do stycznia 2006 roku. Wyróżnienia otrzymały najlepsze produkty w osiemnastu kategoriach.
W kategorii kawa, herbata, kakao tytułem HIT HANDLU nagrodzona została kawa Prima Guaranesa. Prima Guaranesa to innowacyjny na polskim rynku produkt - kawa z dodatkiem guarany, która dzięki naturalnym właściwościom pobudzającym ciało i umysł, poprawia koncentrację i dodaje energii. Prima Guaranesa dostępna jest w wersji mielonej i rozpuszczalnej. Producentem kawy jest Przedsiębiorstwo Prima S.A.