A_TSW_2026_950

Reklamy świąteczne są skierowane głównie do dzieci

5 stycznia 2016
Jak podał portal gazeta.pl, zdaniem Tomasza Szlendaka z Instytutu Socjologii UMK w Toruniu, sklepy wykorzystują tendencję Polaków do uderzeniowego kupowania związanego ze świętami kalendarzowymi.
Jak mówi prof. Szlendak w rozmowie z portalem gazeta.pl, reklamy świąteczne są kierowane głównie do dzieci, które zachęcają rodziców do odwiedzenia galerii handlowych oraz do mieszkańców mniejszych miast. Sieci handlowe mają kłopot ze zmobilizowaniem bogatych konsumentów, którzy zaczynają dostrzegać wartość spędzania świąt w gronie rodzinnym z własnoręcznie robionymi ozdobami - mówi Szlendak. - Wcześniej to telewizja ogniskowała czas rodzinny. Teraz rodzina przebywa ze sobą chodząc po supermarketach - dodaje.


POWIĄZANE

Nie będzie szybkiego „przepchnięcia” klauzul ochronnych. Unijni biurokraci – po ...

Jak informują media, w ostatnich dniach Chiny podjęły niespodziewaną decyzję o c...

Jeszcze we wrześniu Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dumą ogłaszało przeło...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę