A_BIO_AGRO_950

Rośnie sprzedaż piw niepasteryzowanych

5 stycznia 2016
Udział piwa niepasteryzowanego może się jeszcze podwoić - uważają cytowani przez Puls Biznesu eksperci. Jak podaje gazeta, na razie jego udział w rynku wynosi 2 proc. Dynamika tego piwa przekracza jednak 10 proc.

Wg różnych prognoz tegoroczna sprzedaż piwa spadnie o 3-5 proc. w stosunku do roku ubiegłego, do 30 mln hl.

Zdaniem ekspertów cytowanych przez "PB" piwo niepasteryzowane będzie jednak nadal produktem niszowym, wybieranym przez bardziej wymagających i bogatszych konsumentów. Jest on znacznie droższy, a to z tego powodu, że ma krótki termin spożycia i trzeba go szybko sprzedać. Stąd jego dystrybucja jest dużym wyzwaniem.


POWIĄZANE

„Nie żądamy przywilejów. Domagamy się prawa do pracy, do rozwoju, do stabilności...

Wiosna to nie tylko czas na przygotowania do sezonu turystycznego, ale też dosko...

Specjalistka ds. żywienia mówi o szkodliwych mitach dietetycznych  Dieta bezglut...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę