OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Rusza kampania promocyjna polskiej eko-żywności

31 stycznia 2015
,,Puls Biznesu'' podał, że Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych "Polska Ekologia" planuje kampanię promocyjną w USA, Japonii oraz Singapurze.
Dotychczas polska żywność ekologiczna nie doczekała się kampanii promocyjnej na tak dużą skalę. Oprócz udziału w targach przewidziane są działania PR oraz marketing bezpośredni, czytamy w Pulsie Biznesu.

Rynek żywności ekologicznej w Polsce wart jest około 700 mln złotych, w Japonii 1,4 mld dolarów. Zdecydowanie największy potencjał istnieje w przypadku rynku amerykańskiego - jest on 25 razy większy od rynku Japońskiego.

Jak informuje Puls Biznesu, Polacy wydają przeciętnie 4 euro na żywność w ciągu roku. Czesi oraz Niemcy odpowiedni 8 oraz 80 euro.


POWIĄZANE

Stowarzyszenie "Otwarte Klatki" to organizacja która od lat uderza w polskiego r...

Zdrowie roślin jest podstawą życia i bezpieczeństwa żywnościowego, a zatem stano...

Według systemu informacyjnego FGIS "Argus-Fito" od początku 2025 roku od 7 maja ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę