biogaz_09_2025

Rusza kampania promocyjna polskiej eko-żywności

31 stycznia 2015
,,Puls Biznesu'' podał, że Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych "Polska Ekologia" planuje kampanię promocyjną w USA, Japonii oraz Singapurze.
Dotychczas polska żywność ekologiczna nie doczekała się kampanii promocyjnej na tak dużą skalę. Oprócz udziału w targach przewidziane są działania PR oraz marketing bezpośredni, czytamy w Pulsie Biznesu.

Rynek żywności ekologicznej w Polsce wart jest około 700 mln złotych, w Japonii 1,4 mld dolarów. Zdecydowanie największy potencjał istnieje w przypadku rynku amerykańskiego - jest on 25 razy większy od rynku Japońskiego.

Jak informuje Puls Biznesu, Polacy wydają przeciętnie 4 euro na żywność w ciągu roku. Czesi oraz Niemcy odpowiedni 8 oraz 80 euro.


POWIĄZANE

Dzień dobry, Marek! Oto propozycja obszernego materiału redakcyjnego dla portalu...

Każdy model Fiat Grande Panda zawiera elementy wykonane z materiałów z recykling...

Ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu. Wśród pijących jes...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę