A_BIO_AGRO_950

Sprzedaż detaliczna produktów FMCG wzrosła o 9,7 proc

3 grudnia 2015
Według danych Polskiej Izby Handlu sprzedaż detaliczna w kwietniu 2014 roku w stosunku do kwietnia 2013 wzrosła o 9,7 proc., natomiast w stosunku do marca 2014 wzrosła o 7 proc.
- Na zwiększenie sprzedaży miał wpływ inny układ Świąt Wielkanocnych, w 2013 r. zakupy świąteczne dokonywane były w marcu, natomiast w 2014 r. w kwietniu - komentuje Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.
Prognoza opiera się na sondażu przeprowadzonym wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego i średniego formatu należących do PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20 proc. rynku.


POWIĄZANE

W dniach 2–4 grudnia 2025 roku w Ptak Warsaw Expo odbędą się Międzynarodowe Targ...

Wygląda na to, że Bruksela na razie spanikowała i Parlament Europejski wycofuje ...

Zarząd Tarczyński S.A. podjął decyzję o odstąpieniu od przeprowadzenia oferty pu...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę