aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Udana kampania

21 grudnia 2006

To była pierwsza kampania po wejściu w życie reformy unijnego rynku cukru. Nie było łatwo, ale wyniki i tak są lepsze niż prognozy sprzed kilku miesięcy.

Kończąca się kampania była trudna, bo dokuczała susza i po raz pierwszy skub był prowadzony według unijnych regulacji. Mimo to wyniki nie są najgorsze.

W kraju kampania cukrownicza zakończy się na początku stycznia, na Lubelszczyźnie- już w tym tygodniu.

Wszystkie, polskie cukrownie kupią w tym roku ponad 4 miliony ton buraków. To mniej niż w roku ubiegłym, ale nie tylko z tego powodu tegoroczna produkcja cukru będzie mniejsza niż w latach ubiegłych.

Krajowa Spółka Cukrowa podsumowuje tegoroczna kampanię i myśli o dalszej restrukturyzacji. Czyli między innymi o koncentracji produkcji- a to niestety oznacza zamykanie kolejnych cukrowni.


POWIĄZANE

Projektowanie ogrodów to piękna pasja, a jednocześnie cenna umiejętność. Pozwala...

Jak na razie, jedynym dokumentem pod którym podpisała się strona rządowa są usta...

Parlament UE przyjął nowe przepisy, które sprawią, że opakowania staną się bardz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę