A_BIO_AGRO_950

Wojna reklamowa o kabanosy

3 grudnia 2015
Jak podała ,,Rzeczpospolita'', rozgorzała wojna reklamowa o polski rynek kabanosów, a jest o co walczyć. Na kabanosy Polacy wydają rocznie 650 milionów złotych.
Na początku kwietnia z telewizyjnymi spotami reklamowymi wystartowali czołowi producenci kabanosów - spółka Tarczyński i Zakłady Mięsne Henryk Kania. Obie firmy chcą zdobyć jak największe udziały w rynku wędlin, aby zmniejszyć dystans dzielący ich od największych firm: Animeksu i grupy Sokołów.
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego kupujemy coraz chętniej drogie wędliny. Przykładowo w 2012 roku przeciętna osoba w gospodarstwie domowym zjadła 7,9 kg wędlin wysokogatunkowych. W 2000 roku było to natomiast nie więcej niż 5,3 kg.



POWIĄZANE

W dniach 2–4 grudnia 2025 roku w Ptak Warsaw Expo odbędą się Międzynarodowe Targ...

Wygląda na to, że Bruksela na razie spanikowała i Parlament Europejski wycofuje ...

Zarząd Tarczyński S.A. podjął decyzję o odstąpieniu od przeprowadzenia oferty pu...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę