A_TSW_2026_950

Wojna reklamowa o kabanosy

3 grudnia 2015
Jak podała ,,Rzeczpospolita'', rozgorzała wojna reklamowa o polski rynek kabanosów, a jest o co walczyć. Na kabanosy Polacy wydają rocznie 650 milionów złotych.
Na początku kwietnia z telewizyjnymi spotami reklamowymi wystartowali czołowi producenci kabanosów - spółka Tarczyński i Zakłady Mięsne Henryk Kania. Obie firmy chcą zdobyć jak największe udziały w rynku wędlin, aby zmniejszyć dystans dzielący ich od największych firm: Animeksu i grupy Sokołów.
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego kupujemy coraz chętniej drogie wędliny. Przykładowo w 2012 roku przeciętna osoba w gospodarstwie domowym zjadła 7,9 kg wędlin wysokogatunkowych. W 2000 roku było to natomiast nie więcej niż 5,3 kg.



POWIĄZANE

Węgry od ponad dwóch dekad konsekwentnie utrzymują status kraju wolnego od GMO. ...

Biotechnologia w Turcji: prawo, bariery i perspektywy Od ponad dekady Turcja utr...

Hiszpania od ponad dwóch dekad jest największym producentem roślin genetycznie m...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę