aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

BelVita Soft Bakes Filled – miękka nowość z pysznym nadzieniem

2 kwietnia 2019
BelVita Soft Bakes Filled – miękka nowość z pysznym nadzieniem
Newseria Lifestyle

Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita, rozszerza portfolio miękkich przekąsek o nowość z nadzieniem. BelVita Soft Bakes Filled dostępna jest w dwóch wariantach smakowych: z nadzieniem o smaku czekoladowym i truskawkowym. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

 

Ubiegłoroczna nowość – BelVita Soft Bakes to pierwsze na polskim rynku miękkie ciastko pożywne. Podobnie jak pozostałe produkty w ofercie marki, idealnie sprawdzi się ono zarówno jako samodzielna przekąska, jak i składnik pysznego zbilansowanego posiłku na dobry początek dnia. Nowość – belVita Soft Bakes Filled została wzbogacona o pyszne nadzienie, które z pewnością przypadnie do gustu konsumentom poszukującym nowych smaków.

BelVita Soft Bakes Filled dostępna jest w dwóch wariantach: z nadzieniem o smaku czekoladowym i truskawkowym. Właściwości tych pożywnych ciastek sprawiają, że mogą być one pysznym sposobem na poranek np. jako element śniadania. Po pierwsze, belVita skomponowana z produktem mlecznym, porcją owoców i ciepłym napojem tworzy zbilansowany posiłek. Po drugie, zawiera zboża pełnoziarniste, witaminy, składniki mineralne i błonnik niezbędne w codziennej diecie. Po trzecie, za sprawą stopniowo uwalnianych węglowodanów dostarcza energii na cały poranek.

 

Silne wsparcie 360 stopni

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. W ramach zaplanowanych od marca akcji samplingowych łącznie zostanie rozdanych aż 500 tysięcy sztuk produktu. Ponadto od 1 kwietnia w telewizji i internecie emitowany będzie spot promujący nowość z nadzieniem czekoladowym. Z kolei w maju odbędzie się promocja konsumencka, wspierana materiałami POS i kreacjami w digitalu (Facebook).

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreacje odpowiada AdValue. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 

 

Newseria Lifestyle


POWIĄZANE

Zmiana pozycji rolnictwa strategicznym atutem Europy!   Ponieważ Unia Europejska...

Jak pinformował na Sławomir Homaja z NSZZZ RI Solidarność, do tej pory w dopłaci...

Belgijski organ ds. zdrowia popiera nowe zasady edycji genów, inna jest opinia f...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę