A_TSW_2026_950

Cykoria – nowy produkt to dopiero początek

21 stycznia 2019
Cykoria – nowy produkt to dopiero początek

Koncepcja nowego produktu to dopiero początek wprowadzenia go na rynek, bo jego dobra rotacja na półce zależy w głównej mierze  od oczekiwań konsumentów - mówi Jerzy Kurowski Dyrektor d/s handlu i marketingu CYKORIA S.A.

– To właśnie z tego powodu każdy nasz pomysł konsultujemy z naszymi partnerami handlowymi, którzy są głosem bieżących potrzeb rynku. Nie chcemy bowiem narzucać im nowości, co do których nie będą przekonani, w końcu to od nich w dużej mierze zależy nasza sprzedaż.

W naszej ofercie znajduje się aż 500 rodzajów różnych produktów, więc wprowadzenie kolejnego poprzedza wnikliwa analiza. Także dlatego, że polski konsument jest tradycjonalistą, lubi znane sobie smaki i akceptuje nowy produkt tylko wówczas, kiedy będzie mógł z jego użyciem stworzyć potrawę o niesamowitym smaku, innowacyjnym, ale jednak bliskim tradycji.

 

Biuro prasowe CYKORIA S.A.


POWIĄZANE

18.12.2025 r., w godzinach porannych w Brukseli, odbyło się spotkanie przed szcz...

Europa musi teraz odpowiedzieć Bruksela była dziś świadkiem wydarzenia bez prece...

Polski biznes jest pełen obaw o przyszłość i nie są to bynajmniej irracjonalne l...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę