biogaz_09_2025
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Cykoria – polska marka z tradycjami

12 maja 2017
Cykoria – polska marka z tradycjami

Patriotyzm konsumencki jest wielką szansą na poprawienie polskiej gospodarki. Polskim firmom ciężko jest przebić się poza granice naszego kraju i rozwinąć działalność na rynku międzynarodowym.

- Czym jest to spowodowane? Zwykle mniejszymi możliwościami przetwórczymi lub niższym budżetem na działania promocyjne, które sprawiają, że ciężko jest im konkurować ze światowymi gigantami. To dlatego warto wspierać rodzimych przetwórców, zwłaszcza tych, którzy posiadają naprawdę dobre produkty - zauważa Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.

- Cykoria S.A. rozwinęła się dzięki patriotyzmowi konsumentów. Nasi klienci od 1882 roku kupują przyprawy oraz dodatki do ciast i deserów z logo marki, która utożsamiana jest nie tylko z polską firmą, ale także z dobrą jakością, atrakcyjną ceną i niezmiennym składem. Rodzime wsparcie przełożyło się na większą sprzedaż, co pozwoliło na dokonanie inwestycji i uruchomienie najnowocześniejszych linii technologicznych, dzięki których konsumenci otrzymują najwyższej jakości produkty - podkreśla ekspert.

Biuro prasowe Cykoria S.A.


POWIĄZANE

Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych podkreśla konieczność traktowa...

Obecnie zastrzeżonych jest ponad 6,5 mln numerów PESEL. Jak podkreślają znawcy t...

 Rynek zbóż (jęczmień, pszenica, kukurydza) Ukraina: ceny jęczmienia paszowego r...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę