A_TSW_2026_950

CYKORIA - sukces w mediach społecznościowych

28 listopada 2017
CYKORIA - sukces w mediach społecznościowych

Prawie 1000 fanów na Facebooku i duża aktywność na fanpage to niewątpliwy sukces polskiej marki Cykoria S.A., która kilka miesięcy temu zadebiutowała w mediach społecznościowych.  

– Naszym początkowym celem było zachęcenie Polaków do gotowania i stworzenie platformy z inspirującymi oraz prostymi w przygotowaniu przepisami, a także wzmocnienie wizerunku marki wśród odbiorców końcowych – mówi Jerzy Kurowski dyrektor ds. handlu i marketingu Cykoria S.A.

– Chcieliśmy być także bardziej otwarci na konsumentów i udało się! Nasz fanpage cieszy się coraz większą popularnością a my jesteśmy jeszcze bliżej naszych fanów.

 

Biuro prasowe Cykoria S.A.


POWIĄZANE

Nie będzie szybkiego „przepchnięcia” klauzul ochronnych. Unijni biurokraci – po ...

Jak informują media, w ostatnich dniach Chiny podjęły niespodziewaną decyzję o c...

Jeszcze we wrześniu Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dumą ogłaszało przeło...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę