Adama_1-15.08.2020
Bayer_dekalb_lipiec_2020

Hiszpania: Capsa Food umocniła w 2019 r. pozycję lidera

26 lutego 2020
Hiszpania: Capsa Food umocniła w 2019 r. pozycję lidera

Produkty wiodącej rodzimej firmy mleczarskiej CAPSA Food umocniły pozycję rynkową będąc obecne dodatkowo w 490 tys. hiszpańskich gospodarstwach domowych. Wskaźnik penetracji liczony przez Kantar wyniósł 65,2%. Marki tj. Central Lechera Asturiana, Larsa i Asana, zyskały popularność we wszystkich segmentach.

Według Nielsen w rynku mleka płynnego produkty marek CAPSA Food wzrosły z 16,7% w 2018 r. do 17,9% w 2019 r. Wszystko to odbyło się na rynku spadającym (-0,4%).

Na rynku śmietany udział CAPSA Food wzrósł z 19,1% w 2018 r. do 19,8% w 2019 r. Analogiczne porównanie na rynku masła wskazuje wzrost z 23,2% do 24,2%.

Firma zwiększyła eksport o 50% przy większej obecności w ponad 40 krajach. Od 2017 r. dodano nowe kierunki eksportu, w tym Makau, Hongkong, Gwineę Bissau, Katar, Bahrajn, Meksyk, Chile i Panamę.

 

Forum Mleczarskie


POWIĄZANE

Miód spadziowy z Beskidu Wyspowego to już 44. polski produkt, który został wpisa...

Obecnie coraz częściej spotykamy się z oznaczeniami „bez GMO” lub „wolne od GMO”...

Temat grypy ptaków  na chwilę odszedł na boczny tor bowiem świat drobiarski skup...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę