MIiR: "Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji"

9 sierpnia 2018
MIiR: "Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji"

Prezentacja założeń, spotów i wizualizacji nowej kampanii informacyjno-promocyjnej województwa podkarpackiego pn. "Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji" była głównym celem odbywającej się dziś w podrzeszowskiej Jasionce konferencji.

W ramach kampanii promowane będą cztery specjalizacje, z których słynie Podkarpacie : Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja oraz jakość życia. W wydarzeniu uczestniczył wiceminister inwestycji i rozwoju Adam Hamryszczak.

"Inteligentne specjalizacje są z pewnością dużą szansą dla regionów ale też wielkim dla nich wyzwaniem. W konsekwencji stanowią prawdziwy test na pragmatyzm, kreatywność i determinację w prowadzeniu działań rozwojowych przez administrację publiczną, biznes oraz sektor nauki" - zaznaczył wiceminister Hamryszczak.

Podczas swojego wystąpienia wiceszef resortu inwestycji i rozwoju podkreślił wagę promocji regionalnej w procesie budowania przewagi konkurencyjnej i promowania atrakcyjności Podkarpacia, nie tylko jako regionu turystycznego, ale także dynamicznie rozwijającego się gospodarczo.

"Dotychczasowe sukcesy infrastruktury biznesowej regionu podkarpackiego wynikają przede wszystkim z ciężkiej pracy, jaka została wykonana w ostatnim czasie, ale także z faktu, że umiejętnie wykorzystywano szanse jakie dają fundusze UE. Dzięki nim znacznie poprawiła się konkurencyjność lokalnej gospodarki, a także nastąpił dynamiczny rozwój infrastruktury technicznej niezbędnej dla kreowania nowych pomysłów" – podkreślił wiceminister Hamryszczak.

"Przyszłość rozwoju Podkarpacia powiązana ściśle z wdrażaniem i promocją inteligentych specjalizacji rysuje się niezwykle interesująco" – podsumował wiceminister Hamryszczak.

Kampania „Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji” realizowana jest w ramach projektu Promocja Gospodarcza Województwa Podkarpackiego finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Koszt kampanii to 1,5 mln zł. Działania obejmą radio, Internet, prasę, a także reklamę outdoorową, w tym billboardy, które pojawią się w aż 180 miejscach (m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i na autostradach). Akcja promocyjna potrwa do 30 listopada br.


POWIĄZANE

Polskie Towarzystwo Zootechniczne zapraszamy do udziału w LXXXVI Jubileuszowym Z...

Znamy już 31 zwycięskich szkół wspólnej akcji Procter & Gamble, Polskiej Fundacj...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę