aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Piątnica – marka, którą pokochali Polacy

2 października 2022
Piątnica – marka, którą pokochali Polacy

Marka Piątnica to obecnie najsilniejsza marka nabiałowa w Polsce, darzona przez konsumentów ogromnym zaufaniem. Potwierdzają to wyniki rankingu Best Brands, w którym Piątnica zajęła 5. miejsce (najwyższe wśród marek mleczarskich) oraz przyznany marce tytuł Superbrands. Integralną częścią każdego z tych plebiscytów były badania konsumenckie, których wyniki pokazują, że Piątnica kojarzona jest z najwyższą jakością, pozytywnymi emocjami, a sięgając po produkty z Piątnicy, konsumenci mają pewność, że wybierają najlepszą ofertę w kategorii.

Best Brands: Piątnica najsilniejszą marką nabiałową w Polsce

Ranking Best Brands Awards został ogłoszony w Polsce po raz pierwszy. Znalazły się w nim marki, które z jednej strony odnoszą sukcesy komercyjne, a z drugiej – są atrakcyjne dla konsumentów. Badanie przeprowadzone w Polsce przez GfK objęło 267 marek z 34 kategorii produktowych oraz 5 000 respondentów. Wśród ocenianych 62 najlepszych polskich marek Piątnica zajęła 5. pozycję i znalazła się najwyżej spośród marek mleczarskich.

Superbrands: Piątnica, marka z najlepszą reputacją

Nagroda Superbrands przyznawana jest w wyniku niezależnego badania konsumenckiego oraz głosowania członków Rady Marek. Tytuł trafia do marki, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie i oferuje konsumentom znaczące korzyści, które postrzegają oni jako przewagę konkurencyjną marki.

Osiągnięte przez Piątnicę wyniki są dowodem na mocną pozycję rynkową marki i silne więzi z konsumentami, które przekładają się na duże zaufanie, lojalność i sympatię nabywców.

„Najwyższa pozycja wśród marek mleczarskich w rankingu Best Brands oraz tytuł Superbrands potwierdzają, że Piątnica to marka, którą Polacy kochają. Cieszy nas to tym bardziej, że za każdym z tych wyróżnień stoją badania konsumenckie, czyli są to wybory naszych nabywców. W Piątnicy codziennie pracujemy na najwyższą jakość produktów, a wyniki plebiscytów świadczą o tym, że nasze wysiłki znajdują uznanie w oczach konsumentów” – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Dyrektor Marketingu OSM Piątnica.

 

 


POWIĄZANE

Zmiana pozycji rolnictwa strategicznym atutem Europy!   Ponieważ Unia Europejska...

Jak pinformował na Sławomir Homaja z NSZZZ RI Solidarność, do tej pory w dopłaci...

Belgijski organ ds. zdrowia popiera nowe zasady edycji genów, inna jest opinia f...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę