aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Powrót kultowej terenówki. Nowy Land Rover Defender wraca na oponach Goodyear

24 lipca 2020
Powrót kultowej terenówki. Nowy Land Rover Defender wraca na oponach Goodyear
Newseria Biznes

Jaguar Land Rover od wielu lat ściśle współpracuje z Goodyearem w zakresie dostaw opon na oryginalne wyposażenie (OE) do szerokiej gamy swoich modeli. Brytyjska marka po raz kolejny zaufała amerykańskiemu partnerowi i wybrała jego ogumienie dla kultowej terenówki Land Rover Defender, która w 2020 r. powróci w zupełnie nowej generacji.

Niepowstrzymany i nieporównywalny, nowy Land Rover Defender może być wyposażony w opony Goodyear w różnych rozmiarach i specyfikacjach. Klienci mają do wyboru modele Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure lub Wrangler DuraTrac dostępne w rozmiarach 18", 19" i 20".

Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure to wszechstronne ogumienie o wielu możliwościach, które pozwoli użytkownikom nowego Land Rovera Defendera cieszyć się bardzo wysokim poziomem komfortu jazdy, a jednocześnie w każdej chwili zjechać z drogi i bez obaw zmierzyć się z terenowymi trasami. Posiada wzmocniony Kevlarem® karkas, który zapewnia wytrzymałość i zapobiega przebiciom oraz perforacji podczas jazdy w terenie. Barki wyposażono w technologię DuraWall, która chroni boki przed uszkodzeniami i pęknięciami, co jest bardzo przydatne podczas jazdy po terenach skalistych. Opona posiada również zoptymalizowany wzór bieżnika, który pozwala na osiągnięcie o 37% większego przebiegu[1] niż średnia opon konkurencji.

Dla klientów, którzy chcą, aby ich pojazdy jeździły jeszcze dalej, Goodyear oferuje dodatkowy poziom terenowych osiągów za sprawą innej wersji ogumienia off-road, Wrangler DuraTrac. W tym modelu zastosowano technologię TractiveGroove™, która zapewnia optymalną trakcję na trudnych nawierzchniach jak błoto i śnieg.

Goodyear partnerem światowej premiery w Namibii

Na potrzeby globalnej premiery nowego Land Rovera Defendera, brytyjska marka stworzyła kompletny program testowy w Namibii, gdzie dziennikarze mogli wypróbować nowego SUV-a na jednych z najtrudniejszych i najbardziej wymagających tras na świecie. To idealne środowisko do sprawdzenia możliwości nowego Defendera. Wszystkie samochody biorące udział w wyprawie były wyposażone w opony Goodyear Wrangler DuraTrac, w rozmiarach 18" i 19", w zależności od konfiguracji poszczególnych samochodów.

 


[1] Montowane na przedniej i tylnej osi, w porównaniu ze średnimi osiągami trzech konkurencyjnych modeli opon w segmencie SUV/ 4x4. Test został przeprowadzony przez organizację Dekra w grudniu 2016 roku na zlecenie Goodyear. Samochód testowy: Toyota Hilux 2.4- 4x4, rozmiar opon 265/65 R17 112T/S. Miejsce testów: Ośrodek Testowy Dekra (FP01B), Francja. Sprawozdanie/nr testu 16CPB34-389, limit wysokości bieżnika = 1.6 mm we wszystkich rowkach. Na osi przedniej opona Wrangler AT/A jest o 49% lepsza, a na osi tylnej o 25% niż średnia konkurentów, czyli średnio o 37% lepsza niż średnia pozostałych testowanych opon.

 

 

Newseria Biznes


POWIĄZANE

Zmiana pozycji rolnictwa strategicznym atutem Europy!   Ponieważ Unia Europejska...

Jak pinformował na Sławomir Homaja z NSZZZ RI Solidarność, do tej pory w dopłaci...

Belgijski organ ds. zdrowia popiera nowe zasady edycji genów, inna jest opinia f...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę