PR Hub rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Warszawskim w ramach projektu EIT Food RIS Fellowships na 17 rynkach europejskich

27 marca 2020
PR Hub rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Warszawskim w ramach projektu EIT Food RIS Fellowships na 17 rynkach europejskich

EIT Food RIS Fellowships to program aktywizujący studentów, absolwentów i doktorantów, który ma na celu rozwój innowacji w przemyśle spożywczym przez młode talenty z 28 rynków Europy. Agencja PR Hub odpowiada za kampanię mediową i działania rekrutacyjne na 17 rynkach.

 
Kampania prowadzona przez PR Hub ma na celu rekrutację 40 najlepszych studentów i absolwentów pochodzących z 28 krajów na płatne staże odbywające się ramach projektu EIT Food RIS Fellowships. Projekt prowadzony jest przez Uniwersytet Warszawski, a jego partnerami są: Fundacja AZTI (Hiszpania), PepsiCo (Wielka Brytania), Puratos (Belgia), Maspex (Polska), NapiFeryn Biotech (Polska), Agricolus (Włochy) oraz dwa oddziały EIT Food – CLC North-East i CLC South.
 
W ramach działań realizowana jest kampania PPC, prowadzone aktywności w social mediach i na portalach specjalistycznych. Współpraca PR Hub z lokalnym oddziałem EIT Food koreluje z kluczowymi kompetencjami agencji, specjalizującej się w projektach edukacyjnych z obszaru zdrowia i żywienia, w tym w projektach realizowanych we współpracy ze środowiskami naukowymi i branżą spożywczą.

 

Współpraca została nawiązana w wyniku konkursu ofert.

 

 

 

PR Hub


POWIĄZANE

Od 19 czerwca do 17 sierpnia 2020 r. ARiMR będzie przyjmowała wnioski o wsparcie...

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego przypomina o zbliżającym się terminie ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę