dnikukurydzy_210818
Agrolok_60918

Renault wspólnie z filmem „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie” zabierze klientów w podróż inną drogą

12 kwietnia 2018
Renault wspólnie z filmem „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie” zabierze klientów w podróż inną drogą

Renault łączy siły z produkcją „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie”, by zapewnić klientom niezapomniane wrażenia przed premierą filmu, który zagości w kinach Wielkiej Brytanii 24 maja 2018 r.

Od kwietnia do lipca tego roku, w ramach ogólnoeuropejskiej kampanii, zaplanowanej i realizowanej wspólnie z Lucasfilm, Disney i Publicis Conseil, Renault zaprasza wszystkich by „obrali inną drogę”. Dla francuskiego koncernu będzie to współpraca na niespotykaną dotąd skalę, realizowana w 25 europejskich krajach.

Gdy Renault łączy siły z produkcją „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie”, wiadomo, że czeka nas przygoda. W najnowszym filmie o losach najbardziej lubianego łotra galaktyki dowiemy się, w jaki sposób alternatywna droga prowadzi Hana Solo do spotkania z potężnym Chewbaccą, przyszłym drugim pilotem. Dzięki takim cechom, jak napęd 4x4, system hamowania awaryjnego i ostrzeżenia o pojazdach znajdujących się w martwym polu, Renault KADJAR również oferuje swoim klientom możliwość wyruszenia w podróż „inną drogą”.

Przeżyj film „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie” z Renault

Już od 9 kwietnia 2018 r. w wybranych salonach Renault* będzie można stać się częścią przygody przeżywanej przez Hana i Lando w kinowym widowisku „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie”. Na siedem tygodni przed oficjalną premierą filmu klienci zostaną zaproszeni na seans, podczas którego zaprezentowane zostaną niepokazywane nigdzie indziej sceny z filmu. By zapewnić jeszcze większe wrażenia, materiały będą prezentowane w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR).

Czy jesteś gotów by obrać inną drogę?

Renault nawiązało również partnerstwo z Shazam, by dać pasażerom komunikacji publicznej namiastkę doświadczenia oferowanego przez Renault i „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie” na przystanku autobusowym. Udział w tej przygodzie jest bardzo prosty. Wystarczy zeskanować przy pomocy aplikacji Shazam reklamę zewnętrzną Renault i filmu „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie”.

W ten sposób odtworzymy materiał, w którym możemy zapoznać się z wnętrzem Renault KADJAR, obserwując każdy aspekt pojazdu w rozszerzonej rzeczywistości, jak gdyby ten znajdował się tuż przed jego oczami. Następnie można dowiedzieć się więcej o cechach samochodu.

Doświadczenie realizowane w rozszerzonej rzeczywistości jest tylko jedną częścią w pełni zintegrowanej kampanii, która obejmuje również spot telewizyjny z udziałem Chewbaki. W celu przygotowania efektów specjalnych do wspomnianego spotu Renault nawiązało współpracę z Industrial Light & Magic, czołowym producentem efektów wizualnych, znanym z pracy przy filmach z uniwersum Star Wars.

Poza ekskluzywnymi ofertami salonów i Shazam Renault organizuje ogólnokrajowy konkurs, w którym uczestnicy będą mieli szansę wygrać różne gadżety i udział w „bezcennych” doświadczeniach. Aby wziąć udział w konkursie, należy odwiedzić najbliższy salon Renault.

Obok spotów telewizyjnych, reklam zewnętrznych i komunikatów prasowych skierowanych do ogółu społeczeństwa, większość opracowanych materiałów zostanie opublikowana na platformach cyfrowych. Treści opracowane z myślą o odbiorcach zapewnią każdemu indywidualnie dostosowane doświadczenie.


*W salonach w następujących krajach: Wielka Brytania, Irlandia, Holandia, Portugalia, Szwajcaria, Austria, Polska, Czechy, Szwecja, Dania, Belgia.

 

(Centrum Prasowe PAP) / Publicis Conseil i Renault


POWIĄZANE

W odpowiedzi na zgłoszony przez samorząd rolniczy problem zapewnienia ochrony bu...

Informacje o możliwym dopuszczeniu używania owadów w procesie żywienia drobiu w ...

Hodowcy z całego świata od lat dostrzegają zalety płynnego żywienia. Świadczy o ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę