SERTOP – Czy zmiany będą trwałe?

15 października 2020
SERTOP – Czy zmiany będą trwałe?

- Epidemia w znaczący sposób zmieniła preferencje konsumentów. Koszyki zakupowe zrobiły się większe, a wśród nich coraz częściej zaczęły pojawiać się produkty o długim okresie przydatności do spożycia, takie jak serek topiony, którym doskonale można zastąpić masło czy śmietanę w naszych kuchniach – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o.  

– Z naszych obserwacji wynika, że zmianom uległo także zapotrzebowanie na lokalne produkty premium, którymi w naszym przypadku są sery smażone oraz że zmniejszył się popyt na produkty z sektora HoReCa, który mocno odczuł skutki zamrożenia gospodarki.

Czy zmiany będą trwałe i zmienią preferencje konsumentów na zawsze? Tego nie wiemy, ale jeśli tak będzie, wymusi to na nas, producentach wprowadzenie zmian  i dostosowanie  się do bieżącej grupy odbiorcy docelowego.

 

Biuro prasowe Sertop


POWIĄZANE

Odpowiadając na wniosek przyjęty na VI Posiedzeniu Krajowej Rady Izb Rolniczych ...

Komisja Europejska od 18 stycznia do 12 kwietnia 2021 r. prowadzi konsultacje pu...

Sekretarz stanu Ryszard Bartosik uczestniczył dziś w polsko-niderlandzkim spotka...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę