SERTOP – Czy zmiany będą trwałe?

15 października 2020
SERTOP – Czy zmiany będą trwałe?

- Epidemia w znaczący sposób zmieniła preferencje konsumentów. Koszyki zakupowe zrobiły się większe, a wśród nich coraz częściej zaczęły pojawiać się produkty o długim okresie przydatności do spożycia, takie jak serek topiony, którym doskonale można zastąpić masło czy śmietanę w naszych kuchniach – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o.  

– Z naszych obserwacji wynika, że zmianom uległo także zapotrzebowanie na lokalne produkty premium, którymi w naszym przypadku są sery smażone oraz że zmniejszył się popyt na produkty z sektora HoReCa, który mocno odczuł skutki zamrożenia gospodarki.

Czy zmiany będą trwałe i zmienią preferencje konsumentów na zawsze? Tego nie wiemy, ale jeśli tak będzie, wymusi to na nas, producentach wprowadzenie zmian  i dostosowanie  się do bieżącej grupy odbiorcy docelowego.

 

Biuro prasowe Sertop


POWIĄZANE

Po 10 tysięcy złotych dla Kół Gospodyń Wiejskich w programie Smakujemy Lokalnie!...

Odkryty nutraceutyk! Co cennego można wydostać z grzybów, zwłaszcza medycznych? ...

Od 17 października ruszą pierwsze nabory wniosków o objęcie wsparciem w ramach K...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę