Biogaz_III Forum 2025

Sertop – papier czy online?

29 października 2019
Sertop – papier czy online?

E-gazetki mocno zyskują na znaczeniu, bo to właśnie dzięki nim można zbadać, które produkty wzbudziły w czytelnikach najwięcej zainteresowania. Czy sprawdza się to jednak w przypadku każdego klienta?

– Niekoniecznie zawsze – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o. – Pomimo tego, że większość z konsumentów szuka informacji w telefonie co najmniej kilka razy w ciągu dnia, to mimo wszystko częściej szukamy promocji właśnie w wersji papierowej sklepowych gazetek, które zgarniamy do koszyka przy okazji zakupów, stojąc w kolejce do kasy itp.

Ten rodzaj przekazywania informacji lubią zwłaszcza osoby, które traktują telefon jako zło konieczne lub korzystają z niego wyłącznie do komunikacji z najbliższymi, w tym osoby starsze.

W przypadku młodszych idealnie sprawdzają się wszelkiego rodzaju aplikacje, do instalacji których zachęcają także promocje cenowe, dedykowane stałym klientom będącym online.

W naszym przypadku, ze względu na obecność serków topionych w większości sklepów oraz sieci i dyskontów optymalne jest łączeniu obu tych możliwości w celu osiągnięcia maksymalnej korzyści.

 

Biuro prasowe Sertop


POWIĄZANE

Raport zrównoważonego rozwoju firmy Tetra Pak za rok 2024 potwierdza redukcję em...

Związek Polskich Przetwórców Mleka (ZPPM) pozytywnie ocenia rezultaty polskiej p...

O przyszłości młodych rolników w Europie i Azji na konferencji FAO w Budapeszcie...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę