aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

SLODKIE podsumowuje kreacje 2022 roku

8 stycznia 2023
SLODKIE podsumowuje kreacje 2022 roku

Case study producenta słodyczy reklamowych. Topowe marki, nowoczesne projekty, nietuzinkowe produkty – tak w skrócie opisać można miniony rok SLODKIE, producenta brandowanych słodyczy reklamowych. Marka w 2022 roku zrealizowała tysiące słodkich projektów, wśród których warto wyróżnić pięć niepowtarzalnych kreacji!

Produkty reklamowe SLODKIE cechuje przede wszystkim innowacyjny design, doskonała belgijska czekolada i nieszablonowe rozwiązania. W kończącym się 2022 roku marka wyróżniła aż pięć wyjątkowych projektów, które zasiliły portfolio producenta. Wśród nich m.in. współpraca z najlepszymi magazynami branżowymi, projekty CSR czy stworzenie czekolady nowej generacji. Sprawdź, co królowało wśród słodkości reklamowych w tym roku!

#1 Brandowane czekolady z key visualem Trendbooka Nowego Marketingu

Głośna premiera Trendbooka Nowego Marketingu 2022 nie mogła odbyć się bez słodkiego akcentu. Na zlecenie zespołu redakcyjnego SLODKIE stworzyło wyjątkowy projekt siedmiu aksamitnych czekolad, spójnych z key visualem Trendbooka. Za projekt grafik odpowiadała Ada Zielińska. W zestawie znalazły się:
● czekolada biała z liofilizowaną porzeczką,
● czekolada biała z kwiatem nagietka i bławatka,
● czekolada mleczna z ciasteczkami,
● czekolada mleczna z ananasem,
● czekolada biało-mleczna z różą,
● czekolada biało-mleczna z liofilizowaną żurawiną,
● czekolada NXT (bezmleczna, wegańska) z liofilizowaną truskawką.

 



Personalizacja na opakowaniu czekolad była w pełni inspirowana szatą graficzną Trendbooka. Na każdej z czekolad pojawiła się inna grafika nawiązująca do wybranego marketingowego trendu w 2022 roku. Cały projekt utrzymany był w kolorach wykorzystanych w publikacji, a każda czekolada została również obrandowana logotypem Nowego Marketingu.

 



#2 Projekt Food and Design

SLODKIE w 2022 roku włączyło się w nowo powstały projekt Food and Design. W ramach patronatu marka przygotowała niepowtarzalne, brandowane słodkości, które trafiły do grona ekspertów Food and Design, influencerów oraz gości eventu inauguracyjnego. We współpracy z twórcami projektu powstała kreacja w pełni personalizowanego produktu Choco Text. Słodki gadżet został zachowany w kolorystyce zgodnej z wytycznymi z brandbooka projektu. Poza opakowaniem zrealizowano też personalizację czekolady, na której estetycznie wytłoczono nazwę projektu. Na opakowaniu umieszczono również specjalny kod QR, który po zeskanowaniu prowadził do platformy internetowej Food and Design.

 


#3 SLODKIE x I Love Marketing

SLODKIE zostało partnerem XVI edycji branżowej konferencji I Love Marketing & Technology, organizowanej przez redakcję Sprawny Marketing. W ramach współpracy z organizatorami wydarzenia producent stworzył kolekcję 1200 personalizowanych słodkich kalendarzy z okienkami, a w nich rozpływające się kremowe czekoladki wykonane z doskonałej, belgijskiej czekolady. Kalendarze zostały umieszczone w welcome packach przekazanych uczestnikom konferencji I Love Marketing & Technology. Personalizowane opakowanie utrzymano w kolorystyce wydarzenia, które zostało obrandowane logotypem wydarzenia oraz marki SLODKIE.

 

 

#4 Różowa wstążka dla Fundacji W Związku Z Rakiem

Październik to miesiąc, w którym co roku szczególny nacisk kładziemy na profilaktykę i walkę z kobiecymi chorobami onkologicznymi. Temat ten szczególnie bliski jest marce SLODKIE, dlatego jako producent słodkości postanowiła ona wspomóc jedną z polskich fundacji. W wyniku współpracy organizacja W Związku Z Rakiem otrzymała czekoladowe, naturalnie różowe wstążki – symbol walki z rakiem piersi. Słodkości towarzyszyły Fundacji podczas szkoleń o charakterze profilaktycznym.

 

 

#5 NXT, czyli czekolada mleczna bez mleka

Na koniec jeden z przełomowych projektów SLODKIE, którego premiera zbiegła się z jednym z najsłodszych dni w roku, czyli Dniem Czekolady (12 kwietnia). Wtedy w ofercie SLODKIE pojawił się NXT, czyli seria produktów stworzonych z innowacyjnej czekolady w 100% plant-based. Marka SLODKIE jako pierwsza w Polsce wystartowała z zupełnie nową kolekcją słodyczy reklamowych przeznaczonych w pełni dla wegan. W składzie tej w 100% roślinnej czekolady, poza wysokiej jakości kakao, znalazła się alternatywa dla mleka krowiego – chufa – zwana także orzechem tygrysim lub migdałem ziemnym. Nie zawiera ona choćby śladowych ilości nabiału, soi, orzechów i glutenu. W ten sposób NXT Dairy Free spełnia najwyższe standardy żywności na świecie, stając się doskonałą propozycją dla wegan i alergików.
W kolekcji SLODKIE stworzonej z czekolady NXT Dairy Free znajdują się m.in.: Czekoladka Vista, Czekoladowa Karta 20 g, czekolada Mini Modern Bar, Tabliczka Czekolady w Kopercie 70 g, a także Chocolate Bites w zestawie lub pojedynczych tafelkach.

 

 

***
W portfolio marki SLODKIE poza wymienionymi projektami znalazło się także wiele kreacji dla polskich oraz zagranicznych marek. Pełna lista możliwości i szczegóły odnośnie współpracy dostępne są na stronie www.slodkie.com

POWIĄZANE

Sekrety bezpiecznych transakcji online: Najlepsze praktyki dla użytkowników syst...

Jak wynika z najnowszego sondażu, 76,1% Polaków na co dzień oszczędza na zakupac...

Folia stretch jest niezwykle wszechstronnym materiałem, który ma szereg różnych ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę