aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Spółka Brześć ponownie będzie promować polskie słodycze na międzynarodowych targach ISM

29 stycznia 2020
Spółka Brześć ponownie będzie promować polskie słodycze na międzynarodowych targach ISM

Firma Brześć - producent wyrobów cukierniczych - kolejny rok z rzędu weźmie udział w Międzynarodowych Targach Słodyczy i Przekąsek ISM w Kolonii. Uczestnictwo w imprezie będzie okazją do zaprezentowania potencjalnym klientom flagowych produktów z ciasta parzonego, w tym nowości produktowej, czyli Ptysiów. To także szansa na obserwację trendów i nowości branżowych.

Targi ISM co roku przyciągają najważniejszych producentów, hurtowników i przedstawicieli sieci handlowych z całego świata. W tegorocznej 50. edycji wydarzenia, która odbędzie się w dniach 2-5 lutego, weźmie udział ponad 1660 wystawców z 76 krajów. Swoje produkty w 8 kategoriach zaprezentują zarówno najwięksi globalni producenci, jak i małe manufaktury czy start-upy. Wśród nich nie zabraknie także naszych rodzimych przedsiębiorców – w tym spółki Brześć.
 
Podczas wydarzenia firma Brześć zaprezentuje tradycyjnie swoje flagowe produkty z ciasta ptysiowego (słomkę ptysiową w trzech wariantach oraz groszek ptysiowy) w nowej odsłonie, z uproszczonym składem ograniczającym się jedynie do jaj, mąki, oleju rzepakowego, soli oraz cukru. Uczestnicy imprezy będą mieli też okazję zapoznać się z nowością produktową Brześcia, czyli ptysiami służącymi jako dodatek do słodkich oraz wytrawnych dań. Przekąski będą prezentowane zarówno pod marką Brześć jak i brandem eksportowym Crispico Little Snacks.
 
Spółka Brześć od lat bierze udział w największych imprezach branżowych, gdzie poznaje najważniejsze trendy i nowości na rynku cukierniczym oraz buduje i rozwija relacje z zagranicznymi klientami. – Uczestnictwo w targach ułatwia nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, dzięki czemu grono naszych zagranicznych partnerów handlowych stale rośnie. Z produktami docieramy na rynki europejskie, do obu Ameryk, a nawet krajów Bliskiego Wschodu oraz Azji Południowo-Wschodniej. W aktualnej sytuacji rynkowej szczególnie stawiamy na eksport – w Polsce mamy silną konkurencję wewnętrzną, a ceny polskich słodyczy, nawet po ewentualnych podwyżkach kosztów produkcji, mają szansę być wciąż atrakcyjne dla zagranicznych kontrahentów. Co więcej, obecność na wydarzeniach, takich jak targi w Kolonii, buduje pozytywny wizerunek polskich słodyczy i zwiększa świadomość na ich temat na arenie międzynarodowej – komentuje Julita Sipa z firmy Brześć.

 

Spółka Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. Więcej informacji na temat Firmy można znaleźć na stronie www.brzesc.pl.

 

 

Biuro prasowe Brześć


POWIĄZANE

Projektowanie ogrodów to piękna pasja, a jednocześnie cenna umiejętność. Pozwala...

Jak na razie, jedynym dokumentem pod którym podpisała się strona rządowa są usta...

Parlament UE przyjął nowe przepisy, które sprawią, że opakowania staną się bardz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę