Supermarkety same chcą produkować drób

6 listopada 2019
Supermarkety same chcą produkować drób

W ostatnich tygodniach jedna z największych sieci handlu nowoczesnego w Stanach Zjednoczonych, Costco,  otworzyła wielki kompleks drobiarski.

W stanie Nebraska  rozpoczęły działalność zakłady, które docelowo mają  zatrudniać około tysiąca osób, a składają się z ubojni, linii produkcyjnych, a także wylęgarni oraz urządzeń do  produkcji pasz.

Z zakładami Costco mają współpracować okoliczni farmerzy, a przedsiębiorstwo ma mieć  wydajność około 100 mln kurcząt rocznie. Costco chce samo produkować drób, aby zaoszczędzić na marżach.

 

Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz


POWIĄZANE

Amerykańskie przedsiębiorstwo  JUST Inc. (dawniej Hampton Creek) zapowiedziało o...

10 grudnia 2019 r. Rada Ministrów przyjęła trzy projekty ustaw przedłożone przez...

Zmotywowanie ok. 1 mln Polaków do większej aktywności fizycznej przełożyłoby się...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę