aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

"Marketing produktu lokalnego" – konferencja

25 marca 2003

W dniach 27-28 marca br. w Barzkowicach odbędzie się Międzynarodowa Konferencja – "Marketing produktu lokalnego".

Serdecznie zapraszam do udziału w pierwszej konferencji pt. Marketing produktu lokalnego.

Wiem, że w całej Polsce trwają intensywne prace związane z poszukiwaniem, odkrywaniem, poprawianiem, logistyką i strategią produktów lokalnych. Mimo, że powstają dziesiątki inicjatyw lokalnych społeczności, wytwórców i producentów wspieranych przez organizacje pozarządowe, instytucje, wiedza na temat produktów lokalnych jest rozproszona i nieusystematyzowana. W wielu regionach Polski daje się zauważyć trend (spowodowany zaawansowaniem procesu integracji z Unią Europejską) poszukiwań szans rozwojowych w produktach lokalnych. W niewielu jednak regionach można wskazać udane, prosperujące projekty. Dzięki udanym projektom można uzyskać doskonałe efekty. Produkt lokalny wyzwala bowiem aktywizację zawodową i pobudza przedsiębiorczość, integruje samorządy, organizacje społeczne, instytucje, konsoliduje podmioty gospodarcze i likwiduje strefę bezradności środowisk wiejskich i małych miasteczek, dodaje nowych wartości do produktu turystycznego, ułatwia promocję regionu. Chcemy, żeby spotkanie w Barzkowicach dało impuls do rzeczowej dyskusji na temat: kreowania marek produktów lokalnych i geograficznych, życia produktów lokalnych i marek regionalnych w dużych aglomeracjach, wykorzystania produktów lokalnych jako czynnika rozwoju turystyki, dyskusji na temat prawnych aspektów produktów lokalnych oraz udanych realizacji. Spotkaniu towarzyszyć będzie unikalna książka – zbiór wystąpień oraz zgłoszonych prac. Tytuł konferencji zachęca do rozmowy o konkretach: jak utrzymywać produkt lokalny przy życiu w trudnych warunkach rynkowych? Zachęcam wszystkich uczestników do składania na piśmie swoich wypowiedzi – zostaną opublikowane w naszej książce – oraz do przyjazdu na konferencję.     

 Główne zagadnienia Konferencji:
1. Kreowanie marek produktów lokalnych i geograficznych
2. Szanse rozwoju sektora MSP przez marketingowe wykorzystanie atutów produktów lokalnych
3. Życie marek regionalnych w dużych aglomeracjach  zdobywanie rynku
4. Produkty lokalne jako czynnik rozwoju turystyki
5. Produkty lokalne i geograficzne w kontekście integracji z Unią Europejską konsekwencje prawne, ochrona prawna, marketing
6. Marki regionalne  europejskie studia przypadków
7. Prezentacja Studium Marki Regionalnej – Miody Drahimskie

Uczestnicy konferencji:
Przedstawiciele samorządów lokalnych oraz organizacji samorządowych, przedstawiciele organizacji pozarządowych, producenci, dystrybutorzy, kierownicy i specjaliści działów marketingu agencji reklamowych i promocyjnych. 

Świadczenia na rzecz uczestników konferencji: Materiały konferencyjne, dwa obiady, kawa w przerwach, imprezy towarzyszące, nocleg ze śniadaniem, bankiet. Koszt akredytacji wynosi 489zł + podatek VAT 22% 

Materiały konferencyjne: 
Organizatorzy opublikują przyjęte referaty i komunikaty w formie książki, którą otrzyma każdy uczestnik seminarium.

Marek Sztark
Międzynarodowa Konferencja
Marketing produktu lokalnego
27-28 marca 2003, Barzkowice


POWIĄZANE

Minister rolnictwa i rozwoju wsi Czesław Siekierski oraz podsekretarz stanu Adam...

Najlepsze praktyki  Jak informuje Główny Urząd Statystyczny w okresie od styczni...

Grad medali, pewniaki i zaskoczenia. Rozstrzygnięto konkurs WINOPL Dwa konkursow...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę