CTR_80917

Grupa mięsna Campofrio poprawiła zysk sprzedaży

4 listopada 2004


Hiszpańskie Campofrio Alimentacion poinformowało o ponad dwukrotnym wzroście zysku po dziewięciu miesiącach roku. Sprzedaż spadła, m.in. w związku z pozbyciem się przez Hiszpanów polskiej spółki Morliny.

Zysk netto Campofrio sięgnął po dziewięciu miesiącach 22,1 mln EUR. Rok wcześniej wynosił 10,7 mln EUR. Sprzedaż spadła o 24,5 proc. do 714 mln EUR.

Zarząd Campofrio poinformował, że dobre wyniki spółki potwierdzają skuteczność realizowanej strategii.

Amerykański Smithfield Foods przejął w tym roku od Campofrio zakłady mięsne Morliny za 185 mln zł i włączył je do Grupy Animex.


POWIĄZANE

Uzgodnienie z konsorcjum banków wstępnych warunków finansowania...

Uważamy, że projekt prezydenta powinien rozwiązać problem kredytów frankowych - ...

Znaczenie przetwórstwa rolno-spożywczego rośnie, czemu sprzyja coraz większa pro...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum
Jestesmy w spolecznosciach:

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Zgłoś uwagę