A_BIO_AGRO_950

Sertop w programie Fair Play

14 lipca 2020
Sertop w programie Fair Play

Tyski producent serków topionych i smażonych po raz 20-sty uczestniczy w programie „Fair Play”.

Komisja przyznająca certyfikaty oceniać będzie nie tylko relacje z konkurencją, dostawcami i klientami, ale także sposób rozpatrywania reklamacji, skarg i wniosków, terminowe regulowanie zobowiązań wobec Skarbu Państwa i partnerów handlowych, a także działania na rzecz ochrony środowiska.

- Certyfikat jest swego rodzaju przepustką w relacjach biznesowych i potwierdza on naszą wiarygodność – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager  w Sertop.

– To właśnie z tego powodu co roku ubiegamy się o jego przedłużenie.

 

 

Biuro prasowe Sertop


POWIĄZANE

„Nie żądamy przywilejów. Domagamy się prawa do pracy, do rozwoju, do stabilności...

Wiosna to nie tylko czas na przygotowania do sezonu turystycznego, ale też dosko...

Specjalistka ds. żywienia mówi o szkodliwych mitach dietetycznych  Dieta bezglut...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę