aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk Warmia i Mazury zachęcają do inwestycji w regionie

7 kwietnia 2015
Wzmocnienie wizerunku regionu jako przyjaznego inwestycjom oraz prezentacja atutów gospodarczych województwa to główne cele zainaugurowanej 2 kwietnia w Olsztynie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach projektu „Warmia i Mazury Pro-invest 2015”.

Dzięki środkom pozyskanym z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia
i Mazury 2007-2013 samorząd województwa przystąpił do realizacji nowego projektu wzmacniającego wizerunek gospodarczy regionu. W ramach projektu, którego całkowita wartość wynosi blisko 7 mln zł, największa część środków, bo około
6 mln zł, przeznaczona została na zorganizowanie ogólnopolskiej
kampanii informacyjno-promocyjnej.

– Kampanię kierujemy do decydentów oraz potencjalnych przedsiębiorców spoza regionu – mówi Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa
warmińsko-mazurskiego. – Chcemy pokazać nasze walory gospodarcze związane m.in. z możliwościami pomocy publicznej, jakie dają działające w regionie dwie strefy ekonomiczne czy bogatą ofertę trzech parków naukowo-technologicznych.

Kampania ma wskazać możliwości rozwoju współpracy polskich firm z regionalnymi przedsiębiorcami skupionymi wokół wybranych specjalizacji: ekonomii wody, meblarstwa i przemysłu drzewnego oraz żywności wysokiej jakości. Województwo podkreśla też potencjał zasobów ludzkich czy możliwości rozwoju firm BPO,
czyli outsourcingu procesów biznesowych.

– Kampania realizowana będzie przez pół roku i obejmie szeroki wachlarz form
i narzędzi marketingowych – mówi Radosław Zawadzki, dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie. – Projekt zakłada promocję gospodarczą regionu w radiu, telewizji i internecie, a także działania
z zakresu marketingu bezpośredniego i komunikacji PR. Większość działań prowadzona jest wyłącznie poza naszym regionem. Nie zamykamy się jednak
na reinwestycje, tzn. możliwość rozwoju firm, które już na Warmii i Mazurach funkcjonują, dlatego przypomnimy możliwości dalszego rozwoju tych firm
w naszym województwie.



W ogłoszonym pod koniec ubiegłego roku przetargu na opracowanie
i przeprowadzenie kampanii wzięło udział dziewięciu oferentów: Effective Media Solution, Havas Worldwide Warsaw, Media Group, Fabryka Komunikacji Społecznej, spółka Jero oraz konsorcja: Grupa Eskadra i Starlink, Lowe Warsaw i Lowe Media, Agencja Reklamowa Formind i Partner of Promotion, Mastermind Media
i Mastermind.

Za najlepszą uznano ofertę firmy Effective Media Solution, a wartość umowy zawartej z zarządem województwa warmińsko-mazurskiego wyniosła blisko 6 mln zł.

Punktem wyjścia zaproponowanej przez wykonawcę strategii komunikacji jest podejście do biznesu i pracy w sposób całościowy: biznes jest częścią życia,
a efektywność to pochodna odpowiednio stymulującego otoczenia.

– W naszej kreacji oparliśmy się na podobieństwie elementów naturalnie występujących na Warmii i Mazurach i w świecie biznesu – mówi Jakub Strzałkowski z firmy DSK, współpracującej z Effective Media przy projekcie.
– Praca w korporacji przy biurkach w tzw. open space mogłaby być dużo efektywniejsza w miejscu z piękną przyrodą, spokojem i świeżym powietrzem.
Ta przestrzeń pracy na tle relaksującej natury sprzyja regeneracji sił
i wydajniejszej pracy, a tym samym zwiększeniu zysków przedsiębiorców.
Doszliśmy do przekonania, że takie warunki są idealne właśnie na Warmii
i Mazurach.

Arkadiusz Grzybek, dyrektor generalny domu mediowego Effective Media,
który odpowiada za zakup mediów do kampanii, podkreśla, że główne działania
w radiu, prasie i telewizji będą realizowane w dwóch fazach.

– Ponieważ projekt zakładał realizację działań maksymalnie do sierpnia, zaplanowaliśmy kampanię na końcówkę maja i czerwiec oraz przełom lipca
i sierpnia, natomiast promocja Warmii i Mazur w internecie potrwa nieprzerwanie przez 6 miesięcy – mówi Arkadiusz Grzybek.

Projekt „Warmia i Mazury Pro-invest 2015” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, priorytet I Przedsiębiorczość”, działanie 1.2 „Wzrost potencjału instytucji otoczenia biznesu”, poddziałanie 1.2.3 „System obsługi inwestora na poziomie regionalnym”. Dofinansowanie unijne stanowi 85 proc. wartości projektu, pozostałe 15 proc. pochodzi z budżetu samorządu województwa.

POWIĄZANE

- Usprawnione prace legislacyjne: mniej konfliktów kompetencyjnych i lepsze mech...

Metan: Parlament przyjmuje nowe prawo mające na celu ograniczenie emisji z sekto...

Eurodeputowani opowoedzieli się wczoraj na sesji plenarnej Parlamentu Europejski...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę