OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Halo ! Czy jest łaciate w domu ?

24 października 2011
Pod takim hasłem Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL – producent i właściciel marki Łaciate przygotowała nową kampanię promocyjną mleka. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku swojego najcenniejszego brandu.   

Promocja ma charakter loterii SMS-owej. Konsumenci, którzy nabędą mleko marki łaciate w promocyjnym opakowaniu
i wyślą SMS-em kod promocyjny zamieszczony na górze opakowania, wezmą udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Nagrody będą losowane codziennie.
W sumie do wygrania jest 178 nowoczesnych ciśnieniowych ekspresów do kawy, 178 podwieszanych, obrotowych telewizorów kuchennych oraz 178 ekskluzywnych
18-częściowych zestawów naczyń kuchennych. Loteria wsparta zostanie spotami telewizyjnymi
w TVP, TVN, Polsat i AT Media oraz radiowymi.
Kampania „Halo! Czy jest łaciate w domu?” potrwa od 21 października br. do 17 stycznia 2012.



POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę