OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Łaciate najsilniejszą marką w Polsce

26 listopada 2007
Marka Łaciate otrzymała tytuł Superbrand Polska i znalazła się w gronie najsilniejszych marek konsumenckich w Polsce. Najsilniejsze polskie marki konsumenckie wyłonione zostały z początkowej listy 5000 marek, którą następnie zawężono, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, do 1600 i poddano pod głosowanie Rady Marek. Jurorzy otrzymali specjalnie przygotowaną aplikację, dzięki której mogli w prosty sposób ocenić marki w skali od 0 do 20.

Najsilniejsze marki otrzymały tytuł Superbrand Polska. Wśród nich znalazła się jedyna marka mleka – Łaciate. To najbardziej popularna marka mleka w Polsce – co trzeci karton mleka wybierany przez polskiego konsumenta – to Łaciate. Producentem tej marki jest największa polska spółdzielnia mleczarska – Mlekpol z Grajewa. Dziennie spółdzielnia jest w stanie wyprodukować ok. 1 mln litrów mleka UHT. Poza Łaciatym, grajewski Mlekpol jest producentem marek Milko i  Białe. Spółdzielnię tworzy siedem zakładów w: Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie i Bydgoszczy.
Tytuł Superbrands to nie tylko prestiż, ale też skuteczne narzędzie komunikacyjne, którego wykorzystywanie skutkuje zaufaniem i lojalnością klientów, partnerów
i pracowników.
    Superbrands Polska to projekt realizowany na zlecenia międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd.  Organizacja ta z siedzibą w Londynie, działa od ponad 13 lat w 80 krajach.



POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę