Claas_20.11.2020shiuz_750x100_1102020

Łaciate w 10

22 czerwca 2005

Marka „Łaciate”, której właścicielem jest SM MLEKPOL z Grajewa znalazła się w Złotej Dziesiątce marek – plebiscytu przeprowadzonego przez „Puls Biznesu”.

Dotychczas nikt w takiej formie nie podjął próby usystematyzowania siły tkwiącej w markach – pisze „Puls Biznesu”. 10 najlepszych marek wyłonili powołani do tego eksperci oraz w osobnym rankingu – czytelnicy „PB”. Ogłoszenie wyników plebiscytu odbyło się wczoraj w Warszawie. W klasyfikacji ekspertów „Łaciate” grajewskiej spółdzielni MLKEPOL znalazło się na 6 pozycji exe equo z Gazetą Wyborczą. Pierwsze trzy miejsca zajęły marki: Heyah, Frugo i Tyskie. Według głosów oddanych przez czytelników „Pulsu Biznesu” „Łaciate” znalazło się na 8 miejscu. Spośród ponad 8 i pół tysiąca głosujących na „Łaciate” oddano 528 głosów. Na pierwszych trzech miejscach czytelnicy ustalili marki: Tymbark, Red Bull oraz Atlas.

Plebiscyt „Pulsu Biznesu” był próbą stworzenia katalogu firm, które po 1989 roku osiągnęły największy sukces marketingowy.

„Łaciete” jest najbardziej rozpoznawaną marką grajewskiego Mlekpolu. Łaciate znajduje się też w gronie najdroższych polskich marek.


POWIĄZANE

Zakłady mleczarskie monitorowane w ramach Zintegrowanego Systemu Rolniczej Infor...

W ostatnich kwartałach obserwowana jest stabilizacja sytuacji na światowym rynku...

Żywności zawierającej GMO nie brakuje na sklepowych półkach. Jest bardziej dostę...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę