aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Sukces Mlekovity na POLAGRZE

21 września 2007
Od wielu lat Mlekovita bierze udział w największej branżowej imprezie wystawienniczej, jaką jest Polagra Food. Udział w targach to okazja do promowania swojego wizerunku i prezentowania szerokiej oferty produktów. Dbamy o atrakcyjny wystrój stoiska oraz efektowną oprawę plastyczną. Wszystko to owocuje dobrą rozpoznawalnością firmy. Bardzo istotnym aspektem uczestnictwa w targach Polagra Food są bezpośrednie rozmowy z partnerami handlowymi, odwiedzającymi stoisko. O obecności na Polagrze informujemy naszych kontrahentów i partnerów. Wiele z takich kontaktów przynosi wymierne rezultaty w postaci nawiązania bliskiej współpracy.

MLEKOVITA to marka ceniona na rynku polskim i zagranicznym. Osiąganie coraz lepszych wyników, zarówno finansowych, w skupie i przerobie surowca, jak i w efektywności zarządzania, przekłada się na systematyczny wzrost jej wartości. Marka MLEKOVITA to obietnica stabilności, gwarancja jakości i powszechnej dostępności produktów, to przede wszystkim satysfakcja i spełnienie oczekiwań konsumenta poprzez stałe udoskonalanie i wprowadzanie innowacji, to także pełna identyfikowalność produktu i jego cech.

     


Na tegorocznych targach Polagra Food MLEKOVITA otrzymała aż 5 nagród: dwa Złote Medale za ser Sokół w plastrach i Ementaler z Zakopanego, Nagrodę Specjalną Krajowej Rady Spółdzielczej oraz dwie nagrody przyznane przez organizatora targów: Hit Publiczności i tytuł Najbardziej Medialnej Marki Mleczarskiej.

MLEKOVITA otrzymała  Nagrodę Specjalną Prezesa Krajowej Rady Spółdzielczej w konkursie „Mister i Junior Exportu Produktów Żywnościowych 2007” za export produktów ze szczególnym uwzględnieniem sera Favita. Nagrody w tym konkursie przyznane zostały jedynie niewielkiej liczbie produktów, które odgrywają dużą rolę w rozwoju gospodarki narodowej. Ser FAVITA jest świetnym przykładem osiągnięć eksportowych oraz szczególnych walorów jakościowych i ekonomicznych. Ten wspaniały ser sałatkowo-kanapkowy posiada miękką i elastyczną konsystencję, białą barwę oraz lekko słony smak. Jest źródłem pełnowartościowego białka, łatwo przyswajalnego tłuszczu oraz witamin i soli mineralnych. Ser FAVITA jest przeznaczony do przygotowywania różnorodnych sałatek, sosów i kanapek oraz innych dań obiadowych, nadając im oryginalne atrybuty smakowe.

Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich zdobyły 2 sery twarde dojrzewające produkowane przez MLEKOVITĘ: ser Sokół w plastrach oraz ser Ementaler z Zakopanego. Spółdzielnia Mleczarska  MLEKOVITA w Wysokiem Mazowieckiem ma ponad 70-letnią tradycję w produkcji serów podpuszczkowych dojrzewających. Teren działalności zakładu obejmuje region tzw. „Zielonych Płuc Polski” o niskim skażeniu chemicznym i radiologicznym. Przez dziesiątki lat zdobywano praktykę i unowocześniano linie technologiczne do produkcji serów dojrzewających.

          Ser dojrzewający SOKÓŁ  to  ser pełnotłusty, charakteryzujący się elastycznym, zwartym i jednolitym miąższem w całej masie oraz okrągłych i owalnych oczkach. Posiada łagodny słodkawo-orzechowy aromat i oryginalne walory smakowe.

W bieżącym roku na rynek wprowadzona została innowacja sera SOKÓŁ – ser SOKÓŁ 150 g w plastrach w nowoczesnym opakowaniu ze sztywnej folii z mechanizmem zamknij /  otwórz.

Ser EMENTALER Z ZAKOPANEGO produkowany jest przez Podhalański Zakład Produkcyjny, który ma kilkudziesięcioletnią tradycję w produkcji serów dojrzewających. Ementaler z Zakopanego to jedyny prawdziwy Ementaler, produkowany metodą tradycyjną z mleka prosto z Tatr.

Ser EMENTALER to ser pełnotłusty, charakteryzujący się elastycznym, zwartym i jednolitym miąższem w całej masie oraz okrągłymi i owalnymi oczkami. Ma łagodny orzechowy, słodkawy aromat. Dzięki swoim atrakcyjnym i niepowtarzalnym walorom organoleptycznym, zyskał uznanie konsumentów krajowych i zagranicznych oraz koneserów tego typu sera. Ser EMENTALER Z ZAKOPANEGO to tradycja dobrego smaku.

Sery SOKÓŁ i EMENTALER, produkowane przez MLEKOVITĘ są cennym źródłem białka, tłuszczu mlecznego o unikalnym składzie oraz bogatym źródłem wapnia, soli mineralnych, witamin i mikroelementów. Spożycie 100 g tych produktów zapewnia 125% dziennego zalecanego spożycia wapnia. Dzięki zastosowanej technologii i własnym recepturom sery produkowane przez MLEKOVITĘ posiadają oryginalne walory smakowo-zapachowe.  

Złoty Medal MTP ma uznaną tradycję i renomę, a w powojennej historii Targów Poznańskich przyznawany jest od 1979 roku i cieszy się dużym uznaniem wystawców krajowych i zagranicznych. Uzyskanie tak ważnego wyróżnienia na targach doceniane jest także wśród profesjonalistów.

            Na tegorocznych targach Polagra Food marka MLEKOVITA otrzymała 2 nagrody specjalne organizatora targów: tytuł Najbardziej Medialnej Marki Mleczarskiej oraz Hit Publiczności. Marka MLEKOVITA jest obecnie najdroższą marką na Podlasiu oraz najdroższą marką produktów mleczarskich w kraju, jak również trzecią marką wśród polskich marek żywnościowych. Marka  MLEKOVITA  została również wybrana jedną z najsilniejszych marek biznesowych „Business Superbrands” na rynku polskim.


POWIĄZANE

Sekretariat Prezesa Zarządu ZPPM, Pana Marcina Hydzika,  przesyłał do Pierwszego...

- Polskie mleczarnie zaczynają już zmniejszać gramaturę opakowań - ich tarę - za...

W terminie 19-23 lutego 2024 r., członków Polskiej Izby Mleka tj.  Spółdzielczą ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę