We wrześniu Sano zorganizowało w Poznaniu i Kielcach szkolenia dla wszystkich swoich autoryzowanych dealerów na temat znaczenia marketingu w sprzedaży. Wykłady poprowadził najlepszy w Polsce specjalista w tej dziedzinie, kierownik Katedry Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu prof. dr hab. Henryk Mruk.
Wykłady,
w których uczestniczyło ponad 200 osób cieszyły się dużym
zainteresowaniem, szczególnie chętnie wzięli w nich udział dealerzy, którzy
już wcześniej mieli okazje poznać profesora. Zmieniający się świat,
bardziej wymagający rynek, większa konkurencja sprawiają, że dzisiaj nie
wystarczy już tylko dysponować najwyższej jakości produktem, trzeba go także
umiejętnie sprzedać. Sukces w sprzedaży obecnie nie jest już możliwy bez
wsparcia marketingowego i świadczenia usług na najwyższym poziomie. Rynek
stwarza bowiem nowe wyzwania, którym muszą sprostać także dealerzy Sano.
Najwyższej jakości produkt musi być bowiem oferowany w jak najlepszych
warunkach, przez odpowiednie, dobrze przygotowane do tego osoby. Tak jak nie każdy
może sprzedawać mercedesy, tak samo nie każdy może być dealerem Sano, a już
w szczególności autoryzowanym dealerem. Dlatego dealerzy niezwykle sobie cenią
współpracę z Sano, gdyż nie tylko reprezentują niezwykle prężną,
najbardziej dynamicznie rozwijającą się nie tylko na rynku polskim firmę
paszową, ale także otrzymują niezbędne informacje, potrzebne w ich
codziennej pracy. Coraz częściej wszyscy próbują poznać zasady działania i
naśladować Sano, nie tylko jeżeli chodzi o składy produktów, ale także
organizacje sprzedaży, prowadzone akcje promocyjne, marketing. Tajemnica sukcesów
Sano jest natomiast bardzo prosta. Sano wszystko robi lepiej niż inni. Począwszy
od jakości premiksów, preparatów mlekozastepczych, koncentratów, poprzez
pracę dealerów i przedstawicieli, a na organizacji i zarządzaniu kończąc.
Takich produktów, dealerów i przedstawicieli jak Sano nie ma żadna firma.
Dlatego Sano postrzegane jest przez wszystkich jako największy konkurent w branży
paszowej. Jeżeli przyjąć, że konkurencja to ci, którzy produkują lepiej i
taniej, to na pewno się to zgadza. Sano zaprasza na wykłady najlepszych
fachowców, niekwestionowanych mistrzów w swojej dziedzinie i do takich osób
zaliczyć należy też prof. dr hab. Henryka Mruka, z którym współpracuje od
początku swojej działalności w Polsce. Duża wiedza i łatwość przekazu
profesora sprawiają, ze autoryzowani dealerzy Sano już teraz cieszą się na
następne spotkania, które odbędą się w przyszłym roku. (rk)