Adama_artemisgoltix_15.02-30.03
Adama_poleposition_15.03_30.04

Marketing niezbędnym elementem nowoczesnego rolnictwa

24 stycznia 2002

We wrześniu Sano zorganizowało w Poznaniu i Kielcach szkolenia dla wszystkich swoich autoryzowanych dealerów na temat znaczenia marketingu w sprzedaży. Wykłady poprowadził najlepszy w Polsce specjalista w tej dziedzinie, kierownik Katedry Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu prof. dr hab. Henryk Mruk.

Wykłady, w których uczestniczyło ponad 200 osób cieszyły się dużym zainteresowaniem, szczególnie chętnie wzięli w nich udział dealerzy, którzy już wcześniej mieli okazje poznać profesora. Zmieniający się świat, bardziej wymagający rynek, większa konkurencja sprawiają, że dzisiaj nie wystarczy już tylko dysponować najwyższej jakości produktem, trzeba go także umiejętnie sprzedać. Sukces w sprzedaży obecnie nie jest już możliwy bez wsparcia marketingowego i świadczenia usług na najwyższym poziomie. Rynek stwarza bowiem nowe wyzwania, którym muszą sprostać także dealerzy Sano. Najwyższej jakości produkt musi być bowiem oferowany w jak najlepszych warunkach, przez odpowiednie, dobrze przygotowane do tego osoby. Tak jak nie każdy może sprzedawać mercedesy, tak samo nie każdy może być dealerem Sano, a już w szczególności autoryzowanym dealerem. Dlatego dealerzy niezwykle sobie cenią współpracę z Sano, gdyż nie tylko reprezentują niezwykle prężną, najbardziej dynamicznie rozwijającą się nie tylko na rynku polskim firmę paszową, ale także otrzymują niezbędne informacje, potrzebne w ich codziennej pracy. Coraz częściej wszyscy próbują poznać zasady działania i naśladować Sano, nie tylko jeżeli chodzi o składy produktów, ale także organizacje sprzedaży, prowadzone akcje promocyjne, marketing. Tajemnica sukcesów Sano jest natomiast bardzo prosta. Sano wszystko robi lepiej niż inni. Począwszy od jakości premiksów, preparatów mlekozastepczych, koncentratów, poprzez pracę dealerów i przedstawicieli, a na organizacji i zarządzaniu kończąc. Takich produktów, dealerów i przedstawicieli jak Sano nie ma żadna firma. Dlatego Sano postrzegane jest przez wszystkich jako największy konkurent w branży paszowej. Jeżeli przyjąć, że konkurencja to ci, którzy produkują lepiej i taniej, to na pewno się to zgadza. Sano zaprasza na wykłady najlepszych fachowców, niekwestionowanych mistrzów w swojej dziedzinie i do takich osób zaliczyć należy też prof. dr hab. Henryka Mruka, z którym współpracuje od początku swojej działalności w Polsce. Duża wiedza i łatwość przekazu profesora sprawiają, ze autoryzowani dealerzy Sano już teraz cieszą się na następne spotkania, które odbędą się w przyszłym roku. (rk)


POWIĄZANE

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pozytywnie zaopiniował plany fuzji firm ...

Od jakości kiszonki z kukurydzy, którą jedzą krowy zależy ich zdrowie oraz ilość...

W odpowiedzi na wystąpienie Zarządu KRIR z 17 czerwca 2020 r., o umożliwienie ro...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę