Słodownia Strzegom stawia na małe polskie browary. Od 1 sierpnia nowa oferta i niższe ceny.

4 sierpnia 2015
Od 1 sierpnia br. Słodownia Strzegom wdraża nowy model współpracy z mikrobrowarami
i małymi browarami rzemieślniczymi. Wprowadza nowy cennik, przejrzysty system rabatowy i pakiety partnerskie. Po uruchomieniu sklepu internetowego ze słodami, przeznaczonego głównie dla klientów detalicznych czyli domowych piwowarów to kolejny krok strzegomskiej słodowni w kierunku rozwoju piwowarstwa rzemieślniczego w Polsce.  


- Opracowany przez nas model opiera się na analizie i zrozumieniu potrzeb naszych klientów – mówi Marcin Siemion, Prezes DMG Polska, do której należy zakład w Strzegomiu. -  Mamy świadomość, że część małych browarów działa sezonowo, więc popyt na surowiec czyli na nasze słody jest różny w poszczególnych okresach roku. Dlatego, żeby ułatwić naszym partnerom bezpieczny, długofalowy rozwój wprowadziliśmy dwa różne pakiety korzyści, dopasowane do ich koncepcji biznesowych.

-Klientom, którzy zaopatrują się w słód w sposób nieregularny bądź dokonują jednorazowych zakupów Słodownia Strzegom proponuje Pakiet Podstawowy, obejmujący cennik bazowy i dodatkowo system upustów powiązany z wartością składanych zamówień.
Dla tych, którzy zdecydują się na co najmniej 12 miesięczną współpracę i podpisanie umowy przygotowano oddzielny Pakiet Partnerski. W jego skład wchodzi specjalny cennik na strzegomskie słody i zboża prażone, z niższymi cenami, rabatami naliczanymi natychmiast przy składaniu zamówienia i dodatkowymi gwarancjami.

- Każdemu browarowi, który zawrze z nami roczną umowę partnerską, gwarantujemy pełną dostępność produktów objętych umową i co ważniejsze niezmienność cen w trakcie trwania umowy – wyjaśnia Marcin Siemion. – Cenimy sobie taki model stałej współpracy, bo sprawdził się już w naszych relacjach z producentami jęczmienia browarnego i innymi dostawcami. Teraz chcemy do niego zachęcić także właścicieli małych browarów.  - dodaje.
Partnerzy Słodowni mogą także w ramach umowy korzystać z pomocy Indywidualnego Opiekuna Klienta. Jego zadaniem będzie czuwanie nad prawidłową realizacją zamówień, bieżąca obsługa oraz dbanie o rozwój współpracy.

Działająca niemal nieprzerwanie od 118 lat słodownia w Strzegomiu jest obecnie jednym
z 3 największych producentów słodów specjalnych na świecie. W swojej ofercie ma ponad
20 rodzajów słodów kolorowych i zbóż prażonych, produkowanych wyłącznie z jęczmienia browarnego uprawianego w Polsce. Od kilku lat jest także jednym z głównych eksporterów polskich słodów kolorowych – jej produkty trafiają do prawie 40 krajów na całym świecie,
a główne kierunki to kraje starej Unii, takie jak Wlk. Brytania, Niemcy czy Francja a także Azja i Afryka.
Pod koniec 2012 roku Słodownia Strzegom uruchomiła pierwszy w branży sklep internetowy, przeznaczony głównie dla amatorów domowego piwowarstwa i mini browarów restauracyjnych. Obecnie korzysta z niego ponad 600 klientów indywidualnych.
***



Więcej na www.dmgp.pl oraz www.slodowniastrzegom.pl

POWIĄZANE

Stan wojenny na Ukrainie obecnie nie wpływa na dostawy zbóż z portów nad Morzem ...

Zbiory kukurydzy na ziarno są już prawie zakończone. W analogicznym okresie roku...

Kukurydziane żniwa w skali kraju zakończą się w pierwszych dniach listopada. Obe...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę