A_TSW_2026_950

Chleb sposobem na promocję Polski

10 lutego 2009
Na drugą połowę 2009 r. zaplanowano kampanię promocyjną polskiego pieczywa w mediach zagranicznych. Nasz chleb, a wraz z nim Polska, ma być reklamowany w CNN International i BBC World. Grzegorz Nowakowski, dyrektor Instytutu Polskie Pieczywo, pomysłodawcy kampanii, szacuje, że na przygotowanie spotów i programów potrzeba 1-4 mln zł.
Dzięki temu eksport pieczywa może wzrosnąć o ok. 40 proc. Po trzech kwartałach 2008 r. za granicę sprzedano chleb i ciastka za prawie 421 mln euro, czyli o ok. 11 proc. więcej niż przed rokiem. Piekarze liczą na dotacje z budżetu i rozpoczęli już rozmowy z ministerstwami: gospodarki i spraw zagranicznych.


POWIĄZANE

Istnieją realne obawy, że gdy Parlament Europejski przegłosuje tzw. klauzule bez...

W komunikacie (15.12.2025r.) Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformowa...

Wyobraźmy sobie emocjonujący mecz o wysoką stawkę pomiędzy rywalizującymi drużyn...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę