OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Facebook reklamowym rajem dla producentów alkoholu

3 grudnia 2015
Największy na świecie serwis społecznościowy stał się rajem dla producentów alkoholu. Zakładają tam strony swoich produktów i przyciągają użytkowników. Państwo jest bezradne - alarmuje "Gazeta Wyborcza”.

Reklama trunków o zawartości alkoholu powyżej 4,5 proc. jest w Polsce zabroniona. Zakaz ten jest na tyle restrykcyjny, że niektóre sklepy internetowe nawet nie sprzedają alkoholu w sieci, a inne nie zamieszczają zdjęć sprzedawanych alkoholi.
- Jeżeli producent na profilu przez niego prowadzonym rozpowszechnia reklamę, czyli np. zdjęcia alkoholu, to właściwe będą organy ścigania - mówi Małgorzata Cieloch z biura prasowego UOKiK.



POWIĄZANE

Pomimo bardzo wielu i bardzo silnych kandydatów prawicy w wyborach prezydenckich...

152 miliony podrobionych produktów o wartości ponad 3,4 miliarda euro – tyle prz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę