A_TSW_2026_950

Handel: atrakcyjni seniorzy

5 stycznia 2016
Puls Biznesu poinformował, że producenci żywności przyglądają się rynkowi produktów dla seniorów. Wprowadzenie produktów dedykowanych specjalnie osobom starszym zapowiadają między innymi Nestle i Agros Nova.
Zdaniem Moniki Kolano-Wysokińskiej, seniorzy, definiowani jako osoby w wieku 50+, to coraz bardziej atrakcyjna grupa konsumentów. Nieduże dotąd zainteresowanie tą grupą to efekt między innymi mitu biednego emeryta. Tymczasem, według badań Millward Brown, w 2030 roku grupa ta będzie stanowić aż 45 proc. polskiego społeczeństwa. Seniorzy, w coraz większym stopniu stają się grupą o odpowiedniej sile nabywczej.
W Europie Zachodniej są już produkty dla takich osób: kosmetyki, kolekcje ubrań, żywność funkcjonalna, a nie tylko preparaty witaminowe czy leki, jak obecnie w Polsce.


POWIĄZANE

Istnieją realne obawy, że gdy Parlament Europejski przegłosuje tzw. klauzule bez...

W komunikacie (15.12.2025r.) Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformowa...

Wyobraźmy sobie emocjonujący mecz o wysoką stawkę pomiędzy rywalizującymi drużyn...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę