aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Jedzenie w modelu subskrypcyjnym

18 grudnia 2014
,,Puls Biznesu'' poinformował, że firma Cud Miód Box, założona przez Joannę i Krzysztofa Świtońskich, co miesiąc wysyła do klientów paczkę-niespodziankę z produktami spożywczymi od polskich producentów. Ten nietypowy pomysł na biznes zdaje się dopiero raczkować w Polsce - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Cud Miód Box działa w modelu subskrypcyjnym. Klient płaci miesięczny abonament (69 zł razem z kosztami przesyłki; 192 zł w przypadku abonamentu na 3 miesiące; 374 zł za abonament półroczny), przy czym aż do otwarcia paczki nie wie, co dostanie w zamian.
Idea boksów subskrypcyjnych trafiła do Polski z Zachodu. Przykładowo, w USA w podobny sposób zamówić można nie tylko produkty spożywcze, ale też kosmetyki, zabawki dla dzieci czy gadżety dla osób zainteresowanych grami komputerowymi. W naszym kraju pojawiają się podobne inicjatywy, o nazwach takich jak Be Glossy, Shinybox, Fishbox czy Pyszna Paczka.


POWIĄZANE

Rada Eeuropy formalnie przyjęła wczoraj ukierunkowany przegląd niektórych podsta...

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa informuje, że w związku ze złożoną rezygnacją...

W pierwszych 6 dniach maja przewozy drogowe produktów rolnych z Ukrainy w ekspor...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę