OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

KE zaakceptowała promocję jabłek i makaronu

5 stycznia 2016
Jak informuje Agencja Rynku Rolnego, Komisja Europejska decyzją z dnia 30.11.2011 r. zaakceptowała dwa, kolejne polskie programy promocyjno-informacyjne.
KE zaakceptowała: „Jabłka każdego dnia", złożony przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej oraz „Makarony Europy", złożony przez Polską Izbę Makaronu.
Działania o charakterze promocyjno-informacyjnym w ramach ww. kampanii koncentrują się na rynkach ukraińskim i rosyjskim. Łączny budżet programów wynosi 6 959 tys. euro netto. Działania w ramach programów zostaną uruchomione na początku 2012 roku i będą realizowane przez 3 lata.



POWIĄZANE

Związek Pracodawców Transport i Logistyka Polska (TLP) alarmuje: Bruksela finali...

Konsumenci zwracają większą uwagę na jakość i pochodzenie owoców i warzyw, chętn...

Z najnowszego komunikatu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi opublikowanym w PA...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę