biogaz_09_2025

Kobiety decydują o tym, co kupuje rodzina

3 grudnia 2015
Jak podała ,,Rzeczpospolita'', to głównie kobiety decydują o tym, co, gdzie i za ile kupuje rodzina. Dlatego deweloperzy centrów handlowych powinni o tym pamiętać, planując nowe obiekty lub przebudowując stare.
- Wraz ze wzrostem poziomu edukacji, możliwości zatrudnienia i dochodów oraz rosnącą rolą społeczną i ekonomiczną, konsumentki wymagają szerszego wyboru i lepszej jakości dóbr oraz usług - to wniosek z raportu firmy DTZ "Kobieta na zakupach, czyli jaki potencjał nabywczy drzemie w kobiecie".
Z badań wynika, wynika, że to konsumentki - a nie mężczyźni - podejmują decyzję lub mają zdecydowany wpływ na przynajmniej 64 proc. decyzji zakupowych we wszystkich kategoriach nabywczych. Ponadto od 51 do 69 proc. odwiedzających galerie handlowe stanowią właśnie kobiety.
Wyróżniają dwa rodzaje konsumentek odwiedzających galerie handlowe: to tzw. aspirująe singielki i kobiety będące matkami.


POWIĄZANE

Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i domową spiżarnią. Staj...

Raporty PPR – Analiza Polityczna Ursula von der Leyen na zakręcie historii? Głos...

„Raporty PPR – AgroEksport: Rosja 2024/25"  W lipcu 2025 roku obserwujemy wyraźn...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę