A_TSW_2026_950

Kobiety lubią piwo bezalkoholowe

22 października 2012
Coraz więcej Polaków sięga po piwo bezalkoholowe. W tym roku jego sprzedaż zbliży się od 75 tys. hl, czyli będzie o 9 proc. wyższa niż w roku ubiegłym - wynika z badań firmy Nielsen, na które powołuje się "Dziennik Gazeta Prawna".

Rynek ten jest oceniany na ok. 50 mln zł, a jeszcze trzy lata temu było to niespełna 20 mln zł. Klienci mają do dyspozycji siedem marek, niektóre w kilku wersjach, co daje wybór spośród ponad 20 rodzajów piwa bezalkoholowego. Producenci zapowiadają rozszerzenie produkcji i wprowadzenie nowych marek.

Ten dynamiczny rozwój rynku piwa bezalkoholowego i o małej zawartości alkoholu zawdzięczamy głównie kobietom i młodym mamom - czytamy w gazecie.




POWIĄZANE

Polski biznes jest pełen obaw o przyszłość i nie są to bynajmniej irracjonalne l...

W odpowiedzi na wieloletnie apele sektora rolnego oraz państw członkowskich, Kom...

Europejscy rolnicy biją na alarm. Już w dzisiejszy czwartek do Brukseli przyjedz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę