A_TSW_2026_950

Kupujemy w supermarketach bo liczymy się z groszem

11 września 2012
O 13,5 procent wzrosła w ostatnim roku sprzedaż w super- i hipermarketach - podaje RMF FM. W czasach kryzysu, kiedy liczy się każdy grosz, to najczęściej wybierane przez nas miejsce na zakupy. Szefowie sieci handlowych muszą jednak walczyć o klientów na wszelkie sposoby, bo ceny we wszystkich wielkich sklepach są już bardzo niskie.
Polem rywalizacji są przede wszystkim dodatkowe usługi lub promocje. I tak na przykład Biedronka - po Tesco, Auchan i Leclercu - zamierza otworzyć sklep internetowy, by klienci nie musieli tracić czasu ani siły na zakupy.
To zresztą także forma oszczędności. Konkurencyjny Carrefour celuje natomiast w starszych klientów, oferując rabaty osobom powyżej 60. roku życia. Jeszcze dalej idzie Lidl, który od poniedziałku zamierza wprowadzić 10 procent rabatu na wszystkie towary i w ten sposób spróbuje pokonać konkurencję.
Walka jest agresywna, ale handlowcy mają się o co bić. W zeszłym roku w super- i hipermarketach kupiliśmy połowę jedzenia i większość chemii.



POWIĄZANE

Węgry od ponad dwóch dekad konsekwentnie utrzymują status kraju wolnego od GMO. ...

Biotechnologia w Turcji: prawo, bariery i perspektywy Od ponad dekady Turcja utr...

Hiszpania od ponad dwóch dekad jest największym producentem roślin genetycznie m...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę