OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Mają kota na punkcie mleka

5 stycznia 2016
Znakomitym wynikiem zakończyła się tegoroczna rekrutacja uczestników programu „Mam kota na punkcie mleka”. Jak informują jego organizatorzy, na zaproszenie do projektu odpowiedziało blisko 1000 nowych szkół i aż 105 000 dzieci. To kolejny sukces ogólnopolskiej kampanii promującej spożywanie mleka i jego przetworów, prowadzonej przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

W wyniku ubiegłorocznej rekrutacji w programie „Mam kota na punkcie mleka” zarejestrowało się niemal 700 szkół i 70 000 uczniów. Organizatorzy kampanii, zachęceni tym sukcesem,
w bieżącym roku obrali sobie za cel dotarcie do jeszcze większej liczby szkół, uczniów, ich rodziców oraz nauczycieli. W efekcie działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych w ciągu ostatnich kilku miesięcy, liczba uczestników programu zwiększyła się ponad dwukrotnie. Tym sposobem drużyna mlecznych entuzjastów liczy już sobie 175 000 dzieci ? to prawie tyle, ilu mieszkańców ma Olsztyn!
 

- Kampania już drugi rok z rzędu cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku tegorocznej rekrutacji, w efekcie której liczba dzieci objętych programem zwiększyła się o 105 000 Od początku kampanii udało się nam zaprosić do współpracy aż 1700 szkół. Niezwykle cieszy nas fakt, że
z tak wielką ochotą przystąpiły kolejne szkoły, a za nimi dzieci, które będziemy uczyć, jak ważne w ich życiu są prawidłowe nawyki żywieniowe  ? mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka.


Wkrótce do wszystkich szkół, które zgłosiły chęć uczestnictwa w programie „Mam kota na punkcie mleka”, trafią bezpłatne pakiety materiałów edukacyjnych. Znajdą się wśród nich broszury dla uczniów, ich rodziców oraz konspekty lekcji dla nauczycieli. Materiały te zawierają nie tylko zadania przeznaczone do realizacji w trakcie zajęć lekcyjnych, związane z mlekiem oraz jego przetworami, ale także praktyczne porady dotyczące korzyści płynących z włączenia produktów mlecznych do codziennej diety całej rodziny.

Ponadto na uczniów czekają dwie gry edukacyjne. Zarówno gra karciana „Mleczna Farma”, przeznaczona dla młodszych dzieci, jak i dedykowana starszym dzieciom internetowa gra „Mleczna Kraina”, to porcja wyśmienitej rozrywki, która pozwala łatwo przyswoić wiedzę
o mleku i przetworach mlecznych.




POWIĄZANE

Pogoda nie rozpieszcza producentów kukurydzy. Siewy na północy i w centrum kraju...

Gwałtowny wzrost niepewności w zakresie handlu i polityki gospodarczej, słabszy ...

Rolnictwo precyzyjne wprowadza nowe technologie, które rewolucjonizują podejście...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę