aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1
aaaaaaaaKongres Mięsny

Nowe rozwiązania w ciągnikach John Deere serii 6030 i nowe ciągniki serii 7030 E Premium

20 listopada 2008
Amortyzacja przedniej osi w ciągnikach serii 6030
Amortyzacja przedniej osi typu TLS (Triple Link Suspention), obecna już długi czas w serii 6030 Premium ofercie, będzie teraz dostępna również dla modeli serii 6030 “Standard” (Classic, Comfort). Rozwiązanie to oparte jest na systemie TLS Plus, gdzie zastosowano cięgno o wzmocnionej konstrukcji z bezobsługową tuleją, jest stale aktywne i zapewnia amortyzację w zakresie +/-50mm w każdych warunkach.
Dzięki długiemu ramieniu amortyzacji oraz w połączeniu z synchronizacją z systemem czujników w tylnim podnośniku, system zapewnia optymalną amortyzację, ograniczając “podskakiwanie” przodu ciągnika. Oznacza to, że więcej mocy przenoszonej jest przez przednie koła na podłoże, umożliwiając pracę z większymi prędkościami i zwiększając wydajność. Jednocześnie znacznie zostają ograniczone drgania fotela operatora w płaszczyźnie poziomej i pionowej. Większe prędkości transportowe, poprawa ekonomi zużycia paliwa oraz mniejsze zmęczenie operatora to dodatkowe zalety zastosowania systemu TLS.

Ciągniki John Deere serii E Premium w “blokach startowych”
Nowe modele ciągników John Deere – 7430 E i 7530 E Premium, o mocy nominalnej 121 i 132 kW (97/68/EC), wyposażone są w zintegrowany system elektryczny o dużej mocy. W ciągnikach tych generator prądu dostarcza zasilania do napędzanych elektrycznie elementów, takich jak kompresor klimatyzacji, wentylator chłodnicy czy sprężarka układu pneumatycznego, powodując tym samym wzrost wydajności silnika i poprawę ekonomi zużycia paliwa. Dodatkowo w tych ciągnikach mamy do dyspozycji
5 kW mocy elektrycznej poprzez dwa gniazda znajdujące się z tyłu ciągnika (230 i 400 V).

Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie, gdzie energia elektryczna używana jest do poprawy ogólnej wydajności ciągnika, a system zarządzania mocą “E” kontroluje pracę poszczególnych elementów w ściśle określonym czasie i kiedy tego potrzebujesz. Prędkość pracy wentylatora chłodnicy jest w sposób bezstopniowy automatycznie regulowana w zależności od temperatury silnika, co w efekcie daje większy dostępny do pracy poziom mocy przy niższych prędkościach obrotowych silnika (tym samym poprawiona została ekonomia zużycia paliwa). Kompresor systemu pneumatycznego w każdej chwili może szybko uzupełnić ciśnienie powietrza w układzie, nawet przy niskich obrotach silnika. W upalne dni, elektrycznie napędzana sprężarka chłodnicy, która pracuje niezależnie od obrotów silnika, zapewni ci przyjemne orzeźwienie w kabinie.

Ponadto dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu, oba modele ciągników mają stale dostępne napięcie 12 V i natężenie 300A w układzie elektrycznym. Podsumowując, ciągniki 7430E i 7530E Premium oferują użytkownikowi więcej mocy w niższych zakresach prędkości obrotowych silnika, przy jednocześnie zwiększonej wydajności zużycia paliwa. Dwa gniazda elektryczne z tyłu ciągnika dostarczają zasilania dla większości ręcznych narzędzi elektrycznych używanych w gospodarstwie i przemyśle.

Pozostałe korzyści dla Klienta, jakie niosą nowe ciągniki John Deere serii E Premium, to dodatkowe 10KM dzięki systemowi Inteligentnego Zarządzania Mocą (IPM), pozwalające na jeszcze lepsze przyspieszanie ciągnika w transporcie, jak również szybszą odpowiedź na pojawiające się obciążenia przy pracy z wałkiem odbioru mocy.

POWIĄZANE

Oceniając coraz bardziej dramatyczne wydarzenia na granicy Polsko-Ukraińskiej i ...

Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych „Solidarność”stan...

Europa tonie w Ukraińskim zbożu. Tylko od 01 stycznia do 15 lutego 2024 roku Ukr...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę