aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Nowe rozwiązania w ciągnikach John Deere serii 6030 i nowe ciągniki serii 7030 E Premium

20 listopada 2008
Amortyzacja przedniej osi w ciągnikach serii 6030
Amortyzacja przedniej osi typu TLS (Triple Link Suspention), obecna już długi czas w serii 6030 Premium ofercie, będzie teraz dostępna również dla modeli serii 6030 “Standard” (Classic, Comfort). Rozwiązanie to oparte jest na systemie TLS Plus, gdzie zastosowano cięgno o wzmocnionej konstrukcji z bezobsługową tuleją, jest stale aktywne i zapewnia amortyzację w zakresie +/-50mm w każdych warunkach.
Dzięki długiemu ramieniu amortyzacji oraz w połączeniu z synchronizacją z systemem czujników w tylnim podnośniku, system zapewnia optymalną amortyzację, ograniczając “podskakiwanie” przodu ciągnika. Oznacza to, że więcej mocy przenoszonej jest przez przednie koła na podłoże, umożliwiając pracę z większymi prędkościami i zwiększając wydajność. Jednocześnie znacznie zostają ograniczone drgania fotela operatora w płaszczyźnie poziomej i pionowej. Większe prędkości transportowe, poprawa ekonomi zużycia paliwa oraz mniejsze zmęczenie operatora to dodatkowe zalety zastosowania systemu TLS.

Ciągniki John Deere serii E Premium w “blokach startowych”
Nowe modele ciągników John Deere – 7430 E i 7530 E Premium, o mocy nominalnej 121 i 132 kW (97/68/EC), wyposażone są w zintegrowany system elektryczny o dużej mocy. W ciągnikach tych generator prądu dostarcza zasilania do napędzanych elektrycznie elementów, takich jak kompresor klimatyzacji, wentylator chłodnicy czy sprężarka układu pneumatycznego, powodując tym samym wzrost wydajności silnika i poprawę ekonomi zużycia paliwa. Dodatkowo w tych ciągnikach mamy do dyspozycji
5 kW mocy elektrycznej poprzez dwa gniazda znajdujące się z tyłu ciągnika (230 i 400 V).

Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie, gdzie energia elektryczna używana jest do poprawy ogólnej wydajności ciągnika, a system zarządzania mocą “E” kontroluje pracę poszczególnych elementów w ściśle określonym czasie i kiedy tego potrzebujesz. Prędkość pracy wentylatora chłodnicy jest w sposób bezstopniowy automatycznie regulowana w zależności od temperatury silnika, co w efekcie daje większy dostępny do pracy poziom mocy przy niższych prędkościach obrotowych silnika (tym samym poprawiona została ekonomia zużycia paliwa). Kompresor systemu pneumatycznego w każdej chwili może szybko uzupełnić ciśnienie powietrza w układzie, nawet przy niskich obrotach silnika. W upalne dni, elektrycznie napędzana sprężarka chłodnicy, która pracuje niezależnie od obrotów silnika, zapewni ci przyjemne orzeźwienie w kabinie.

Ponadto dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu, oba modele ciągników mają stale dostępne napięcie 12 V i natężenie 300A w układzie elektrycznym. Podsumowując, ciągniki 7430E i 7530E Premium oferują użytkownikowi więcej mocy w niższych zakresach prędkości obrotowych silnika, przy jednocześnie zwiększonej wydajności zużycia paliwa. Dwa gniazda elektryczne z tyłu ciągnika dostarczają zasilania dla większości ręcznych narzędzi elektrycznych używanych w gospodarstwie i przemyśle.

Pozostałe korzyści dla Klienta, jakie niosą nowe ciągniki John Deere serii E Premium, to dodatkowe 10KM dzięki systemowi Inteligentnego Zarządzania Mocą (IPM), pozwalające na jeszcze lepsze przyspieszanie ciągnika w transporcie, jak również szybszą odpowiedź na pojawiające się obciążenia przy pracy z wałkiem odbioru mocy.

POWIĄZANE

Zmiana pozycji rolnictwa strategicznym atutem Europy!   Ponieważ Unia Europejska...

Jak pinformował na Sławomir Homaja z NSZZZ RI Solidarność, do tej pory w dopłaci...

Belgijski organ ds. zdrowia popiera nowe zasady edycji genów, inna jest opinia f...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę