OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Poczta Polska ma nowe logo

5 stycznia 2016
Poczta Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na czerwonym logotypie - podaje portal wirtualnemedia.pl. Jednocześnie zaczyna otwierać placówki działające według nowego systemu. W tym roku przeznaczy na to od 2 do 6 mln zł.
Pierwsza z nowych placówek Poczty Polskiej została otwarta w Warszawie. Jest podzielona na cztery strefy: pocztową (gdzie można wysyłać i odbierać listy i paczki oraz dokonywać wpłat i wypłat), bankowo-ubezpieczeniową (gdzie obsługiwane są konta, lokaty i polisy), handlową (gdzie można kupić m.in. kartki pocztowe i prasę) oraz samoobsługową (gdzie można samodzielnie wysyłać i odbierać listy i paczki).
Taki podział ma poprawić funkcjonalność dla klientów. - Nowe placówki mają w przyjazny im sposób oferować całą paletę naszych produktów - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

W najbliższym czasie Poczta Polska uruchomi dwie podobne placówki pilotażowe, a do końca roku ma ich otworzyć około 50. We wszystkich będą obowiązywać jednolite kolorystyka, aranżacja, wykończenie i funkcjonalność. Ponadto spółka wspólnie z Bankiem Pocztowym buduje sieć 1000 punktów z usługami finansowymi: 640 pocztowych stref finansowych i 360 mikrooddziałów Banku Pocztowego.
Wiećej na wirtualnemedia.pl





POWIĄZANE

Według najnowszego sondażu, 68,3% Polaków, zaciągając kredyt bądź pożyczkę, spra...

 Male Ultra, Malextra, Electro Buzz, Ultra Armor i Male Ultra Pro firmy Health F...

3 maja to nie tylko nasze polskie Święto Konstytucji ale też Światowy Dzień Woln...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę