OPOLAGRA_2025

Polacy chętniej wybierają wodę niż soki

5 stycznia 2016

Jak podała Rzeczpospolita, od lutego 2010 r. do stycznia 2011 r. Polacy kupili niespełna 1,1 mld litrów soków, nektarów i napojów niegazowanych, o 5,5 proc. mniej niż rok wcześniej, o wartości ok. 2,63 mld zł, czyli o 6 proc. mniej od lutego 2009 r. do stycznia 2010.

Cytowana przez Rzeczpospolitą, Bożena Nosecka z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej zwraca uwagę, że powodem spadku popytu na soki i nektary jest trudna sytuacja finansowa polskich rodzin.
Z tego powodu rośnie sprzedaż wody, która urosła wg Nielsena o ok. 12 proc., do ponad 2,5 mld litrów.

 


POWIĄZANE

Nastroje w rolnictwie ostrożnie optymistyczne, choć sytuacja ekonomiczna wielu g...

Choć padel jest relatywnie prostym sportem, mniej kontuzjogennym, niż tenis i od...

Zielone Pola z Osadkowski rozpoczęte Ciepła zima, wiosenne przymrozki, susza już...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę