A_TSW_2026_950

Polscy sprzedawcy słabo wyszkoleni

5 stycznia 2016
Polski sprzedawca słabo zna się na tym, co robi. Tylko co drugi proponuje wypróbowanie lub przetestowanie produktu, a zaledwie co trzeci pomaga przy podjęciu decyzji o zakupie - informuje Gazeta Wyborcza.

Takie są wyniki analizy firmy Daymaker. Podstawieni przez nią klienci byli w lutym 2013 r. w 605 punktach sprzedaży 121 sieci z 19 branż. Okazało się, że w porównaniu z zeszłym rokiem aż 15 branż poprawiło swoje podejście do konsumenta.
A jest o co walczyć, bo według raportu, firmy, które osiągnęły najlepsze wyniki pod względem obsługi klienta, mają wyższą sprzedaż - i to o 39 proc.



POWIĄZANE

Nie będzie szybkiego „przepchnięcia” klauzul ochronnych. Unijni biurokraci – po ...

Jak informują media, w ostatnich dniach Chiny podjęły niespodziewaną decyzję o c...

Jeszcze we wrześniu Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dumą ogłaszało przeło...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę